איך לבחור מעצבת פנים מומלצת?

מעצבת פנים מומלצת

רכשתם בית חדש או יד שנייה?מזל טוב! כעת וודאי ברצונכם להתאים את מבנה המגורים החדש שלכם לצרכים לסגנון ולטעם האישי. המחשבה לשכור שירותים מטעם מעצבת פנים מומלצת ככל הנראה חלפה בראשכם, ייתכן גם כי שקלתם את האפשרות לעצב לבד את הבית. אנשים שמעדיפים לעצב בכוחות עצמם את ביתם החדש עושים זאת לרוב בעקבות שיקולים כלכליים והרצון לחסוך כמה שיותר. אולם חשוב לציין כי עיצוב פנים לא בכדי נחשב כיום לאחד מהתחומים החמים בשוק ונלמד במקצועיות בלא מעט מוסדות חינוך.

באיזה שלב לשכור שירותי עיצוב?

כדי להימנע מכאבי ראש מיותרים ובמקביל לא לחרוג ממגבלות התקציב שהוגדרו על ידיכם מבעוד מועד יש להיצמד ראשית לתכנית עבודה מסודרת כפי שהתכוננה על ידי מעצבת פנים מומלצת. אנו ממליצים לשכור שירותי עיצוב עוד בשלב הרכישה של הבית. מעצבת או מעצב מקצועי יסייע לכם במסגרת זיהוי הפוטנציאלי הנסתר במבנה ויבחן בקפידה האם המבנה אכן הולם את השאיפה או הפנטזיה שלכם. אם רכשתם את הנכס, רצוי לפנות אל מעצבי פנים מיד לאחר מכן ולא להתמהמה.

על הבחירה

באופן הזה ניתן יהיה להתחיל יחד עם מעצבת פנים מומלצת את תכנון ועיצוב הבית במהירות. מדובר בתהליכים מורכבים שאורכים לא מעט זמן ואין ברצונכם קרוב לוודאי למצוא עצמכם חיים בבית ללא קורת גג או לחילופין משלמים סכומים נוספים עבור הדירה השכורה שבה הנכם מתגוררים נכון להיום עד לתום עבודות השיפוצים. ניתן להגיע אל מעצבי פנים מומלצים דרך פרסומים, דרך המלצות של חברים או מכרים או באופן אקראי לגמרי. כדי לדעת שאותו המעצב מתאים לצרככם יש לבדוק פרויקטים קודמים שלו.

מהו סגנון העיצוב?

חשוב מאד לוודא תחילה כי הטעם של מעצבת פנים מומלצת כמו לדוגמה המעצבת אסתי איפרגן ממנה אתם שוקלים לשכור שירותים בעתיד אכן עולה בקנה אחד עם טעמכם האישי. למרות שמעצבים מוצלחים מסוגלים לעצב בכל סגנון שהוא, בדרך כלל רובם נושאים בסגנון אישי וייחודי להם, כך שאם אותה המעצבת דוגלת בסגנון הקלאסי בעוד שהינכם מושבעים של הסגנון המודרני, יש לשקול שוב האם לשכור שירותים ממנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים

שאלות מובילות על פריצת דיסק

בכתבה הבאה, נציג שאלות פופולאריות לגבי מהי פריצת דיסק, מה גורם לה, מהם התסמינים וכיצד ניתן להפחית את הסיכון לפריצת דיסק. הכתבה בשיתוף עם חברה