איפה לטייל בוינה אוסטריה?

טירת שנברון כלולה גם היא בכרטיס ה-Vienna Travel Card ואנו ממליצים עליה בחום אם אתם מתכננים לבקר בארמון, שהוא יקר יחסית בשל האטרקציות הרבות במקום. כל האטרקציות הנ"ל כלולות במעבר וינה, למעט קרלסקירשה, מוזיאון וינה, מסע בזמן וינה וסיור האופרה הממלכתית של וינה. קבל כרטיס וינה PASS. עם ה-Vienna PASS יש לך גישה ליותר מ-60 אטרקציות, מוזיאונים ומונומנטים ברחבי העיר. זה עולה 71.10 אירו, אבל אם אתם מתכננים לבקר ברבים מהמוזיאונים/גלריות הפופולריים ביותר של וינה, קבלת כרטיס כניסה יכולה לחסוך לכם סכום הגון של כסף.

כמעט כל מה לעשות בוינה דורש דמי כניסה

כך שדרך טובה לחסוך כסף ועדיין ליהנות מכמה מהאטרקציות הטובות ביותר של וינה היא להשתמש בכרטיס. כמובן, תרצו להשוות את החסכונות שלכם לאטרקציות בהן תרצו לבקר, וכאן תוכלו לראות רבות מהאטרקציות המכוסות ב-Vienna Pass. תרמילאים וינה תקציב מומלץ עם תקציב תרמילאים של 50 יורו ליום, תוכלו לשהות במעונות האכסניה, לבשל את הארוחות שלכם, לבקר בכמה מוזיאונים, לצאת לסיור רגלי חינם, להגביל את צריכת האלכוהול ולהשתמש בתחבורה כדי להתנייד.

אם אתם יכולים להישאר זמן רב יותר בוינה, עשו זאת, למרות שבמדריך זה כללתי את חובות החובה בוינה בעוד יומיים, עדיף בהרבה לבלות רק 3 ימים בוינה.

אם אתה רוצה לסדר את העניינים ויש לך 7 ימים לנסוע לאוסטריה, שקול לקחת את הרכבת מוינה לזלצבורג, אינסברוק ועולמות הקריסטל של סברובסקי. במפה זו תמצאו את כל המראות שאתם צריכים לבקר במהלך מסלול הטיול בן היומיים שלכם בוינה.

גלה באילו מקומות מעניינים לבקר בוינה

קישורי התחבורה הטובים ביותר, זמני נסיעה ודברים לעשות בכל מיקום. 21 המקומות הבאים נלקחו מאלבומי התמונות האישיים שלי, זכרונות והמלצות מחברים וקרובי משפחה מקומיים. במדריך הטיולים שלי באוסטריה, אחלוק את יעדי הטיול האהובים עלי מוינה. אם אתם כמוני ואוהבים לבקר בערים שתוכלו לצאת מהן לטיול יום, וינה היא המקום בשבילכם.

המקום הפופולרי ביותר שתוכלו לבקר בו מווינה הוא זלצבורג, מקום הולדתו של מוצרט והרקע ל"צלילי המוזיקה". המקומות הטובים ביותר למטיילים בתרבות הם מנזר אנגלהרצל, אשך ואנס, העיר העתיקה ביותר באוסטריה.

Viennas Heurigen לסיור נופי של יינות אוסטריים

בקרו באחד מהכפרים מייצרי היין בפאתי וינה. עוד דבר מדהים לעשות בוינה הוא לבקר ביקבים המקומיים (שנקראים גם Heuriger). הוא ממוקם כ-30 ק"מ מהעיר, הפופולרית מאוד בקרב המקומיים (יש מעט תיירים). אם אתם מתכננים להשתמש הרבה בתחבורה ציבורית, עדיף לרכוש את וינה סיטי קארד.

תחבורה ציבורית יעילה מאפשרת לחצות את העיר בפחות משלושים דקות, מה שהופך מקומות פריפריאליים כמו הארמון הקיסרי שנברון המונומנטלי לנגישים בקלות.

סעו לאורך ה-Ringstrasse ותראו את האופרה הממלכתית של וינה

מוזיאון Kunsthistorisches ודומיו, המוזיאון להיסטוריה של הטבע, הפרלמנט, הבורגתיאטר ובית העירייה. רוב המראות הארכיטקטוניים העיקריים נמצאים בתוך ה-Ringstraße, רחוב עגול המסמן היכן שהחומות הקיפו פעם את העיר העתיקה. מבני העיר נעים בין קתדרלות גותיות למרכזי תערוכות בסגנון ארט נובו, מארמונות בארוק ועד מוזיאונים לאמנות עכשווית. נקודות השיא כוללות את ארמון שנברון בן 1,400 החדרים, מוזיאון ה- Kunsthistorisches וארמון בלוודר, המאכלס יצירות של האמן המפורסם ביותר בעיר, גוסטב קלימט.

ארמון גן ליכטנשטיין ששוחזר לאחרונה, המכונה גם ארמון העיר של וינה, מציע הצצה לעידן הבארוק והרוקוקו המרתקים של וינה. לאן שלא תלכו בוינה, תבחינו בבניינים המפוארים והאלגנטיים שלה.

במהלך הטיול בן היומיים בווינה

בהחלט כדאי לבקר בבית העירייה של וינה. ברטיסלבה, בירת סלובקיה, היא טיול יום נהדר מווינה. בווינה יש אינספור מוזיאונים, ארמונות, שווקים, מסעדות, תערוכות אמנות מוזרות, אולמות אוכל מענגים ואזור יין יפה בקרבת מקום, וברטיסלבה נמצאת במרחק נסיעה קצרה ברכבת.

הייתי בווינה שלוש פעמים ובכל פעם אני מוצא את העיר אפילו יותר מדהימה. אבל אווירת ארץ הפלאות החורפית הזו היא לא הדבר היחיד שאתה יכול ליהנות ממנו בעת ביקור בווינה במהלך עונת החגים.
למידע אודות וינה אוסטריה ניתן לבקר באתר xn--8dbbm2a.co.il

כשזה מגיע לווינה

הבירה והעיר הגדולה ביותר של אוסטריה, ואלסים אלגנטיים ויוהן שטראוס עולים מיד בראש. בעיר עדיין יש יותר מ-200 בלונים בשנה. אבל העיר מפורסמת גם בזכות מלחינים קלאסיים אחרים כמו מוצרט, ברהמס, בטהובן ושוברט. בעוד שכמה מונומנטים נהרסו ושוחזרו, מונומנטים חשובים רבים, כמו בית העירייה של וינה, קתדרלת סטפן הקדוש וכמה ארמונות מלכותיים, נותרו בעיר במשך מאות שנים.

וינה כבר מזמן זורחת כמגדלור של מוזיקה קלאסית

ארכיטקטורה, אמנות… ואפייה. פעם חלק מאימפריה אירופית עצומה, אוסטריה עדיין משקפת את העושר של תהילת העבר שלה. בירת הרפובליקה של אוסטריה ואחת הערים המתויירות ביותר באירופה, וינה חייבת הרבה מהקסם וההיסטוריה העשירה שלה למיקומה המעולה על גדות הדנובה.

כדי לעורר השראה ולשכנע אותך להוסיף את העיר הזו לרשימת המשאלות שלך ולתכנן את הטיול שלך לוינה, הנה עשר סיבות מדוע העיר הזו היא עיר מדהימה וחובה לראות. בלוגר אחר, או מ-Minecraft Road, כתב את הפוסט הנהדר הזה עם 10 סיבות לבקר בוינה, אוסטריה​​​אנו מקווים לתת לכם השראה לתכנן טיול בעיר המדהימה הזו. בנוסף לתיאור כל האטרקציות המובילות שאנו חושבים שתהנו לבקר בהן, נשתף כמה טיפים וטריקים מעשיים לטיולים, כולל היכן להישאר, היכן לאכול, טיפים וינה וטיפים כיצד לחסוך כסף. סִיוּר.

צירפתי כמה קישורים שימושיים לשירותים ומוצרים שאני אישית אוהב ומשתמש בהם

כדי שתוכל גם לתכנן את הטיול שלך לוינה. אם אתם נוסעים לווינה עם המשפחה שלכם או מעדיפים ללמוד על ההיסטוריה בצורה אינטראקטיבית יותר, אולי תיהנו מביקור בזמן טיול וינה.

אם אי פעם חשבת לבקר באופרה

תזמורת סימפונית או בלט (הבלט הממלכתי של וינה הוא אחד הטובים בעולם), אז אתה כאן. ללא ספק, הדבר הטוב ביותר לעשות ב-2 ימים בוינה הוא לבקר בקונצרט אופרה. הדרך הטובה ביותר לבקר בבית האופרה המפורסם בעולם היא סיור מודרך או/ו השתתפות באחת ממופעי האופרה והבלט שלהם. והכי חשוב, לעיר יש מסורת ארוכה של שמירה על מוזיקה פילהרמונית, אופרה ותזמורת נגישים לכולם, מסטודנטים ועד בני מלוכה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים