אצלי מי כדאי לבצע טיפול קרבון קלין?

טיפול מנוע קרבון קליניניג

engine-clean משתמשת בטכנולוגיה חדישה כדי לנקות את המנוע ולמנוע כל נזק לטווח ארוך. גילינו ש- engine-clean משתמשת בטכנולוגיה חדישה כדי לנקות את המנוע ולמנוע כל נזק לטווח ארוך. גילינו ש- engine clean מנקה את הפיח מהמנוע באמצעות טיפול קרבון קלינינג, היא יכולה גם לשחרר טורבו תקועים, לנקות חיישנים ולתת לך לפחות דחיפה של כ"ס.

זה מקל על הבעירה ומסייע למנוע להשיג בעירה כמעט מלאה במהלך פעולת המוצר. במנועים עם הזרקת דלק, הסעפת מפנה משקעים דביקים משסתומי היניקה והיציאות, ומספקת זרימה טובה יותר של אדי דלק למנוע.

engine-clean מנקה את מערכת הזרקת המנוע ושסתומי היניקה ביעילות רבה

עבור מנועי הזרקה ישירה, אין צורך בניקוי כימי של מערכת הדלק מכיוון שהדלק/מסנן לא עוברים בגב השסתומים בדרכו לצילינדרים. כפי שניתן לראות להלן, הדלק/חומר הניקוי מוזרק ישירות לתוך הצילינדרים.

המכונית פגעה בו ישירות

כדי שיוכל להגיע לכל חלקי המנוע. דלק מיוחד זה עוזר ביעילות להמיס ולהסיר פחמן מרכיבי המנוע והמסננים. הדלק מגיב עם משקעי הפחמן הטעונים באופן טבעי במנוע ויוצר פחמן דו חמצני, אשר לאחר מכן נפלט דרך הפליטה.

כל טיפת דלק טעונה שלילי כשהיא נכנסת לתא הבעירה ומושכת משקעי פיח טעונים חיובית ממשטחי המנוע ומחמצנת אותם לאדים בתוך תא הבעירה

טעונים חיובית ממשטחי המנוע ומחמצנת אותם לאדים בתוך תא הבעירה שנית, זורק את הדלק הטעון שלילי לפני שהוא מגיע למנוע, מה שמפרק את טיפות הדלק לטיפות קטנות יותר.

הסוג הראשון משתמש בכימיקלים כדי להמיס משקעים במנוע. כאן אתה משתמש בחרוזי זכוכית או סודה לשתייה כדי להסיר משקעי פחמן שנבנו מחלקי האלומיניום של מנוע מכונית.

פשוט הסר את הרכיבים מהמנוע ונקה אותם בעזרת ממס או התזת חול

התהליך שלנו אורך חצי שעה ואינו מצריך פירוק של חלקי מנוע. בניגוד לתהליך engine clean הסטנדרטי, ניתן להשתמש בתהליך ניקוי הפחמן של המנוע במנועי הזרקה ישירה. מחיר ניקוי פחמן מנוע עבור מכונית או משאית משתנה בין טיפול לטיפול.

עליך לבחור בניקוי פחמן

כדי לשמור על המנוע שלך פועל כמו חדש וללא פחמן לחלוטין. אם יש לך הרבה בעיות בהפעלת המכוניות שלך בגלל פיח, ניקוי פיח הוא ההימור הטוב ביותר שלך. לניקוי פחמן יש בהחלט יתרונות רבים עבור רכבים ישנים שאיבדו את הביצועים שלהם וצריכת דלק נמוכה יותר.

ניקוי הפחמן יכול למנוע זאת על ידי שמירה על חלקי מנוע נקיים

כדי לשמור עליהם לפעול ביעילות. הצטברות פחמן בחלקים שונים של המנוע יכולה להשפיע מאוד על ביצועי המנוע ולגרום לנזק ארוך טווח. עודף פיח מקשה על שריפה מלאה של הדלק. הצטברות של עודף פחמן בתוך המנוע עלולה להשפיע לרעה על בעירת הדלק בתוך המנוע.

ניקוי פיח מהמנוע

הוא תהליך של הסרת פחמן עודף שהצטבר על חלקי המנוע לאורך זמן. ניקוי פחמן הוא פשוט שיטה שבה מיוצר גז מימן למנוע במכונות שונות כדי לנקות כל סוג של פחמן או פיח מחלקי המנוע. מוצרי מילוי הם הפתרון הישן לפינוי פחמן ממערכת הרכב, רובם עובדים – במידה מסוימת – אך אינם מנקים את החלק הקריטי לאחר השריפה של מערכת הדלק והפליטה של ​​המכונית.

מערכת הניקוי המתקדמת הייחודית של engine clean מסירה את רוב משקעי הפחמן מהמנוע

ומפחיתה את הפליטות. תחזוקה/בלאי מופחתת על ידי שמירה על רכיבי מנוע קריטיים נקיים, engine clean מפחיתה בלאי ומאריכה את חיי הרכיבים הכוללים. engine clean ישחזר את ביצועי הרכב ואת צריכת הדלק על ידי הסרת משקעי פחמן מחיישני חמצן ורכיבי מנוע אחרים. פליטות מופחתות מערכת הניקוי המתקדמת הייחודית של engine clean מסירה את רוב משקעי הפחמן מהמנוע, ומפחיתה את הפליטות לחוויית נהיגה נקייה וירוקה יותר.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים

שאלות מובילות על פריצת דיסק

בכתבה הבאה, נציג שאלות פופולאריות לגבי מהי פריצת דיסק, מה גורם לה, מהם התסמינים וכיצד ניתן להפחית את הסיכון לפריצת דיסק. הכתבה בשיתוף עם חברה