האם השתלות שיניים יחזיקו מעמד לנצח

האם באמת אפשרי שיקום שתלים דנטליים לכל החיים?

רפואת שיניים שתלים קיימת כבר עשרות שנים והטכנולוגיה בהחלט התפתחה וגדלה במהלך הזמן הזה. אך האם ניתן לשקם פה שופע שיניים בעזרת שתלים שיחזיקו מעמד לכל החיים?

כן, זה אולי אפשרי תיאורטית אבל זה לא אותו דבר כמו להגיד שאתה צריך לצפות שזה באמת יהיה אפשרי. חיים שלמים של תיקון שיניים עם שיקום שתלים דנטליים אינם בלתי אפשריים כל עוד מתקיימים כל התנאים. עם טיפול הולם של השתלים הדנטליים שלך, זה אמור להחזיק מעמד וזה יכול להימשך כל החיים. זה אם אתה עושה הכל נכון.

האם השתלים הם יותר מדי "עלות, סיכון וטרחה" עבור האדם הממוצע ללכת בדרך זו?

לא! אנשים רבים, במיוחד אלה עם שיניים טובות במצב בריאותי סביר, יכולים להפיק תועלת מהשתלות שיניים במהלך חייהם. אבל אתה רוצה למקסם את טיפול השיניים שלך. החדשות הטובות הן שהשתלות שיניים זולות כעת באופן סביר, וככל שהטכנולוגיות הללו מתפתחות, הן ממשיכות להתפתח ולהיות זולות אפילו יותר.

אתה יכול להתחיל להרגיש טוב יותר ולחזור לעבודה. אתה יכול להתחיל לחייך שוב!

רפואת שיניים

שתלים דנטליים הם השיטה המועדפת להחלפת שיניים מכיוון שהם נראים ומתפקדים בדיוק כמו שיניים טבעיות. הם יכולים לשמש גם כדי לשחזר שן חסרה בודדת או קשת שיניים מלאה. השתלות שיניים מחייבות הצבת גופי טיטניום המחזיקים כתר חרסינה או שן תותבת שנראית ומתפקדת כמו שן טבעית.

השתלים עמידים לאורך זמן, קבועים ומוצלחים ביותר. עם זאת, הם לא מתאימים לכולם וכדאי להתייעץ עם רופא שיניים כדי ללמוד עוד על רפואת שיניים שתלים.

שני הסוגים העיקריים של שתלים דנטליים:

שתלי מתכת טיטניום (בדרך כלל נחשבים להחלפת שן בודדת)

שתלי חרסינה מאוזכים למתכת (נחשבים בדרך כלל להחלפת קשת מלאה )

אם אתם שוקלים השתלת שיניים, יש לכם כמה אפשרויות לגבי סוג השתל שיתאים ביותר למצבכם:

כתר בודד (נקרא גם החלפת גשר או שן). הכתר הבודד הוא כתר חלקי המונח מעל שן כושלת בודדת.

החלפות תותבות קבועות וקבועות מרובות יחידות. התותבת הקבועה, מרובת יחידות, מחליפה קשת שיניים שלמה. זה יכול להיות קבוע על פני צורה טבעית או שורש של מבנה שן או זה יכול להתבצע באמצעות מבנה שתל קבוע כדי לאפשר תפקוד מלא של השיניים שלך (נקרא גם "גדם" או "צורת שורש" שיקום).

תותבות שיניים קבועות ונשלפות. תותבת השיניים הניתנת להסרה קבועה מחליפה שיניים חסרות, ונועד להיות נוח וקל לשימוש ועדיין דומה לשיניים טבעיות. בניגוד לתותבות דנטליות קבועות, תותבות שיניים נשלפות אינן מודבקות לצמיתות על השיניים, הן מיועדות לשימוש זמני.

אם ממליצים על שתלים ויש לך שאלות, התקשר אלינו בטלפון (404) 989-5877.

עלות השתלת שיניים

אם מומלצת השתלה (להחלפת שן בודדת או החלפת קשת מלאה לשן כושלת), ונשללה ממך ביטוח שיניים, נוכל לשקול את אפשרות ההשתלה שלך. בתרגול שלנו, בדרך כלל אנו גובים עמלת השתלה של כ-2,500 עד 3,000 דולר, אך המספרים הללו עשויים להשתנות ככל שהטכנולוגיה, סוג השתל והחומרים משתפרים וטכניקות חדשות יותר מפותחות.

כמו כן, בשל הייחודיות של הליך ההשתלה (אנחנו מרפאת השיניים היחידה באזור שמציעה שתלים) והאופי הייחודי של בעיית הפה שאתה סובל ממנה, אולי נוכל לעשות אחרת או אפילו סוג אחר לגמרי של עבודה. (אם יש לך שן כושלת שצריך להסיר בכל מקרה, ואנו רוצים להשאיר מקום לשיקום גשר שיניים קבוע או, במקרה של שתל כושל

אחד או יותר מהמרכיבים הללו יכולים להשפיע על חיי השתלות השיניים ויכולים גם להשפיע על בריאות הפה הכללית. לדוגמה, מצבים כמו סוכרת או מערכת חיסונית מוחלשת יכולים להשפיע על יעילות הטיפול וכן על תוחלת החיים של שתלים דנטליים לפני שיש צורך להחליפם. לאחר ניתוח שיניים מוצלח, ישנם גורמים נוספים המשפיעים לרוב על חיי השתלים שלך, כולל אופן השימוש בשיניים, מיקום השתלים, התזונה שלך ואורח החיים שלך.

כמה הרגלים ופעילויות לא מודעים עלולים להקשות על הכתר הדנטלי

כולל שימוש בשיניים כדי ללעוס קרח, לנשוך חפצים קשים ולחרוק שיניים. שיניים חסרות עלולות לגרום לבעיות בריאות הפה כגון שיניים לא מיושרות, אובדן עצם ואיכות חיים מופחתת. חוסר יישור הופך את השיניים לעקומות ויכול להשאיר מרווח נוסף, מה שמשפיע על צורת הלחיים והלסת.
עבור פרטים מורחבים אודות האם השתלות שיניים יחזיקו מעמד לנצח והשתלות שיניים ברחובות באפשרותך לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

עקב בלאי מוגבר

סביר להניח ששתל בחלק האחורי של הפה ייכשל מהר יותר מאשר שתל בקדמת הפה. לשתיינים ולמעשנים יש סיכון גבוה יותר לנזק או לכשל בשתל. לאנשים שמעשנים, סובלים מסוכרת או מצבים רפואיים אחרים כמו סרטן יש סיכון גבוה יותר לאי ספיקת שיניים.

הסיבה לכך

היא שלסת בריאה וחניכיים בריאות חיוניים לעיגון שן מלאכותית. שתלים בחלק האחורי של הפה דורשים יותר כוח לעיסה, שיכול להישבר מהר יותר מאשר שתלים בקדמת הפה. למרות שכתרים, גשרים ותותבות הנתמכות בשתל עשויים מחומרים דנטליים איכותיים שאינם נוטים לריקבון, החניכיים המקיפות את התותבות הללו עלולות להיות מושפעות ממחלות חניכיים. שתלים הממוקמים בחלק האחורי של הפה נשחקים יותר מלעיסה רגילה.

שתלים דנטליים יכולים להחליף שיניים חסרות או פגועות לאורך זמן בטיפול נאות

אך ישנם מספר מצבים או מצבים שעלולים לגרום לכשל בשתל בטרם עת. השתלות שיניים יכולות לספק החלפה ארוכת טווח וקבועה של שיניים חסרות או פגומות בטיפול נאות, אך ישנם מספר גורמים שעלולים לגרום לכשל בטרם עת של השתלה. ניתוח השתלת שיניים הוא ניתוח בעל סיכון נמוך יחסית, אך עקב זיהומים הגורמים לדלקת של הרקמות מסביב, עצמות שאינן יכולות לצמוח עם השתל ואף טראומה כירורגית, ההשתלה עלולה להיכשל זמן קצר לאחר הניתוח.

חשוב שתבקר אצל רופא השיניים או רופא החניכיים אם יש לך תסמינים המעידים על כשל בשתל

טיפול בשתל כושל ניתן להסיר שתל כושל בהרדמה מקומית. אם ההשתלה שלך נכשלת, Hiossen מציעה ערכה פשוטה להסרת ברגים כדי לעזור למנתח השיניים שלך להסיר את השתל בצורה בטוחה ומהירה.

עם הטיפול הנכון, השתלים הדנטליים שלך יכולים להחזיק מעמד זמן רב מכיוון שהם יושבים יציב בלסת שלך. מכיוון שהם מחוברים לעצם הלסת הפנימית, השתלים אינם מעמיסים שיניים סמוכות כפי שעושים בדרך כלל גשרים.

אחת הסיבות ששתלים נחשבים לאופציה הטובה והמתקדמת ביותר להחלפת שיניים חסרות

היא בגלל שהם לא סובלים מאותן בעיות כמו כתרים, גשרים או תותבות סטנדרטיים. מצד שני, השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד הרבה יותר זמן בטיפול נכון ומהוות תחליף קבוע ונוח לשיניים חסרות. ובניגוד לתותבות, שתלים מותקנים באופן קבוע, כלומר כל פעולות הניקוי – צחצוח פעמיים ביום ושימוש בחוט דנטלי – מבוצעות לצד שיניים טבעיות.

למרות ששחזורים הנתמכים בשתל הם עמידים ביותר

הם יכולים להתבלות או להינזק, בדיוק כמו שיניים טבעיות. למרות שבדרך כלל הם מחזיקים מעמד כ-10-15 שנים לפני שיש צורך להחליפם, ישנם מקרים בהם ייתכן שיהיה צורך להחליף שיקום הנתמך בשתל מוקדם יותר. לדוגמה, סביר יותר שכתר דנטלי בודד בקדמת הפה יימשך זמן רב יותר מאשר תותב הנתמך בשתל. בנוסף, המיקום של השתל שלך יקבע גם כמה זמן הוא יחזיק מעמד שכן השיניים בגב שלך נמצאות בלחץ יותר מאחרים.

היגיינת פה נכונה יכולה להאריך את חיי השיניים והשתלים

בדיקות היגיינה סדירות גם יסייעו לשמור על שיניים וחניכיים בריאים ככל האפשר, והשתלים יהיו ארוכים ככל האפשר. היגיינת פה טובה פירושה גם ביקורי מעקב קבועים במרפאת השיניים.

על ידי הקפדה על טיפול שגרתי וביקור תכוף אצל רופא השיניים שלך

אתה יכול להימנע מסיבוכים אלה. ייתכן שתצטרך לראות את רופא השיניים שלך יותר מפעמיים בשנה, ואתה צריך ליידע את רופא השיניים שלך עם הסימן הראשון לבעיית השתלה או גשר.

ברגע שאתם מוודאים שהשתלים מתאימים לכם

בחרו ברופא שיניים טוב ותטפלו בשתלים שלכם, אין סיבה שהם לא יחזיקו מעמד לכל החיים. צוות שיניים של Westwood & Starwood יכול לעזור לענות על כל שאלות ההשתלה שלך, כולל הערכה למה לצפות לאחר השתלת השתל. השתלות שיניים נחשבות לפתרון קבוע, אבל זה לא אומר שלא תזדקק להחלפה. … הרחוב. חשוב מכך, מדובר בפתרונות קבועים וניתן לחסוך זמן רב בשתלים לפני שתזדקקו להחלפה. אם אתם חושבים על השתלות שיניים, אתם אולי תוהים כמה שנים אתם יכולים לקבל מהם.

למרות שיכולים לקחת עד שישה חודשים

כדי להשלים בהצלחה טיפולי השתלה, עם טיפול שיניים והיגיינה טובים, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים. כפי שכולנו יודעים, שום דבר לא נמשך לנצח, אבל תחזוקה נכונה יכולה לעזור להשתלות השיניים שלך להחזיק מעמד עד 25 שנים. כל מי שנאלץ להחליף כתר, גשר או להחליף שיניים תותבות יודע שלא כל שיקום שיניים נמשך לנצח. שיניים תותבות שבריריות ודורשות טיפול אינטנסיבי, וגשרים דנטליים מחזיקים מעמד עד 15 שנים.

ניתן להשתמש ברוב הכתרים בין 5 ל-15 שנים

אך בחלק מהכתרים האיכותיים ניתן להשתמש למשך 25 שנים או יותר, כל עוד מקפידים על היגיינת הפה ומבצעים בדיקות שיניים כל 6 חודשים. עם זאת, ההערכה היא שהכתר יחזיק מעמד 10 עד 15 שנים לפני שבלאי רגיל עשוי לדרוש החלפת שיניים, אם כי היגיינת פה מושלמת יכולה להאריך את תוחלת חייו ביותר מ-15 שנים. אם אתה משתמש במברשת שיניים ובחוט דנטלי הנכונים לטיפול נאות, ואם המטופל עובר בדיקות שיניים קבועות פעמיים בשנה, ההשתלה עצמה יכולה להחזיק מעמד לכל החיים. באמצעות צחצוח קבוע ושימוש בחוט דנטלי, אם המטופל בודק את שיניו באופן קבוע כל 6 חודשים, בורג ההשתלה יכול להחזיק מעמד לכל החיים.

שתל

עמוד טיטניום המוחדר ללסת, יכול למעשה להחזיק מעמד עד 25 שנים עם טיפול נאות. תוחלת החיים של השתלים שלך תהיה תלויה במידת הטיפול בהם. מכיוון שלשיניים תותבות יש פוטנציאל להחזיק מעמד לכל החיים, עליך להבין כיצד להאריך את משך הזמן שלהן. ידיעת אורך החיים של השתלים מאפשרת לך לתכנן שיקום עתידי ולהקפיד על טכניקות שיכולות רק לעזור להאריך את חייהם.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן