האם כדאי לקנות שואב אבק רובוטי

זה אומר שאתה מחפש רובוט שיכול לנוע על סוגים שונים של רצפות או להסתובב ברהיטים ללא סיוע. שואבי אבק רובוטים יקרים יותר משתמשים בלייזר אינפרא אדום כדי להעריך את גודלו וצורתו של החדר, בעוד שדגמים זולים יותר מסתמכים על פסי גבול פיזיים המונחים על הרצפה כך שהרובוט יכול לנקות רק באזור ספציפי אחד. בכל אחת מהשיטות, שואב האבק הרובוט נע ברחבי החדר, בדרך כלל בתבנית הגיונית, כדי להבטיח שכל סנטימטר של שטיח או רצפה קשה מנוקה. אז בעוד שואב אבק רובוטי יכול לעשות את רוב הניקוי, אתה עדיין צריך שואב אבק מסורתי כדי לעשות את השאר.

עצות מומחים שואב אבק רובוטי צורך הרבה פחות אנרגיה משואב זקוף חזק יותר או כל סוג אחר של שואב אבק ידני

יש אינספור דרכים לשפר את הפעלות הניקוי שלך בכל הנוגע ליכולות של שואב אבק רובוטי. אם אתם מחפשים שואב אבק כדי להיפטר משיער חיות מחמד, אבק או לכלוך, ישנם שואבי אבק רובוטיים רבים בשוק שיעזרו לכם לשמור על רצפות ושטיחים נקיים מדי יום. האם כדאי לקנות שואב אבק רובוטי או לא תלוי בתקציב שלך, בגודל ובפריסה של הבית שלך ועד כמה אתה באמת שונא את השואב.

בין אם אתה גר בדירה קטנה בניו יורק או באחוזה גדולה

יש שואב אבק רובוטי המושלם לניקוי רצפות הבית שלך. למרות שהם לא מהווים תחליף מלא לניקוי עמוק עם שואבי אבק מסורתיים, אנחנו חושבים ששואבי אבק רובוטים צריכים לעשות ניקוי קבוע בין ניקוי עמוק מדי פעם מבלי לשלוף את השואב מארון המסדרון ולעשות זאת בעצמך. לבד. הם מועילים במיוחד לבעלי חיות מחמד מכיוון שגם אם אתה מסתמך על שואב אבק מסורתי, רובוט פשוט יכול לנקות שיער, קשקשים ופסולת כל יום, מה שמקל עליך לבצע את המטלות לאחר מכן. יהיה לך ניקוי יסודי. למרות שניקוי רצפות עם שואב רובוט הוא עדיין הרבה יותר קל מאשר לטאטא אותו בעצמך, הם עדיין דורשים (כפי שיגיד לך כל משתמש רובוט ואקום מנוסה) לא מעט טיפול וטיפול, וכמעט בטוח תצטרך לגהץ כמה עיקולים . במהלך הניקוי הראשון.

אבל כן

יש לרוקן את רוב השואבים הרובוטיים באופן קבוע או לאחר כל ניקוי (במקרה של הרומבה שלי). עם זאת, ישנם כמה דגמים שיוצאים אוטומטית שזורקים אשפה אוטומטית לתוך פח האשפה בבסיסם (שאותו עצמו צריך לרוקן מעת לעת), אם כי, כפי שאתה בוודאי יכול לתאר לעצמך, שואבי אבק שיוצאים אוטומטית הם כמו בדרך כלל היקר ביותר. שואבי אבק רובוטיים מסוימים, כמו Kyvol Cybovac S31, יכולים להתרוקן לפח האשפה לאחר ניקוי, בעוד שאחרים דורשים ריקון ידני לאחר כל ניקוי. כל עבודה עם שואב אבק, מסורתי או רובוטי, מצריכה ניקוי מקדים.

באשר לפח

דגמים רבים יצטרכו לרוקן ולרוקן אותו לאחר כל שימוש. הלכלוך נדחק בדרך כלל דרך מסנן לפני שהוא נכנס לפח האשפה, ובעוד שחלק מהשואבים הרובוטים צריכים להתרוקן באופן ידני, אחרים משליכים אוטומטית את תכולת שקית האבק שלהם לפח גדול יותר בתחנת העגינה, כך שהוא יוכל להתרוקן כמה פעמים לפני שהוא צריך כל. קלט ממך. כמו עם שואבי אבק מסורתיים, אתה עדיין צריך להסיר ולנקות את מיכל האבק לאחר שהוא מלא. כדאי גם לציין שייתכן שעדיין תזדקק לשואב כף יד או שואב קטן לניקוי מדרגות או אזורים אחרים שאולי השואב הרובוט שלך לא יבחין בהם.

בדיקות המעבדה הקפדניות שלנו הראו ששואבי אבק רובוטים בדרך כלל אינם מנקים כמו שואבי אבק מסורתיים כמו דגמי מקל וחבית

כמובן, מכיוון שאתה לא זה שעושה את הניקוי, אולי אתה בסדר, ותמיד תוכל לתכנת את הרובוט שלך לעתים קרובות יותר כדי לפצות. אלא אם כן אתה משלם כסף רב, אל תצפה שהרובוט יסיים לנקות בפחות זמן. רק בגלל שבדרך כלל אתה יכול לנקות מהר יותר עם שואב אבק מקל, אתה עדיין צריך לעשות קצת עבודה.

אתה עדיין מוכן לבצע את הפעולה הפיזית של שאיבת האבק

או שתוציא יותר על מכונה חכמה יותר שתרחיק אותך מצרות, או שתלך בדרך של שואב אבק אלחוטי. אני ממליץ גם על שואבי אבק אלחוטיים לניקוי מהיר ובלתי צפוי. זה מפשט את הניקיון כי אתה אפילו לא צריך לחשוב על ניקיון לאחר שקבעתם את לוח הזמנים של הניקיון.

אתה יכול לתכנת את שואב האבק הרובוט שלך לטוסטוס של הרצפות שלך כל יום

מה שמקל בהרבה על ניקוי סופי השבוע שלך. עם זאת, לשואבי אבק רובוטים יש מגשי אשפה קטנים והם יכולים בקלות להיסתם אם הפירנאים הגדולים שלכם אוהבים לשכב על השטיח. אם תרצו להימנע מכך, סביר להניח שתרצו לרכוש דגם מתנקז מעצמו המשליך את תכולת מיכל הלכלוך לשקית נפרדת. אם אתם מחפשים את שואב האבק הרובוטי הטוב ביותר לשיער חיות מחמד, אל תחפשו רחוק יותר מאשר ה-iRobot Roomba j7+ כדי לעקוב אחר מכשולים ולהימנע מהם כמו פסולת של חיות מחמד, או שואב האבק הרובוט Shark IQ המובנה בפח אשפה. גדול במיוחד כדי לעזור לאסוף יותר שיער לחיות מחמד.

עם זאת

אם אתה מתכנן להשתמש במכשיר שלך מדי יום, יש לנקות אותו ולתחזק אותו בתדירות גבוהה יותר. כדי לנקות את בסיס השואב, הסר את המברשת כדי לנקות את הזיפים ולהסיר שיער או לכלוך מסביב לבסיס המברשת והגלגלים. ההליך לוקח רק כמה דקות (קל להסיר ולהחליף את המברשות על השואב המסוים שלי), אז זה לא עניין גדול, אבל זו עבודה שלא תרצו לפספס; אם יותר מדי שיער מצטבר ברובוט, הוא עלול להינזק לצמיתות. תזדקק לפגישת ניקוי עמוק לפחות פעם בחודש כדי שהסביבה שלך תפעל בצורה חלקה ונקייה.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים שואב אבק רובוטי

הוא יכולת הניקוי העצמי שלו. שואבי אבק רובוטיים מצוינים לניקוי רגיל ומהיר, אך הם אינם מחליפים ניקוי עמוק רגיל, בין השאר משום שהם אינם מספקים את אותה רמת שאיבה ולכן יש להשתמש בהם יחד עם שואב אבק אלחוטי או חוטי. מאשר במקום. אף אחד לא אוהב את הרעש של שואב אבק סטנדרטי, וזה יתרון גדול בעבודה עם רובוט כמו רובורוק. אתה יכול אפילו להפעיל חלק מהם כשאתה לא בבית דרך האפליקציה, תוך הימנעות מוחלטת מהרעש.

בנוסף לניטור והפניה מחדש

רוב אפליקציות הניקוי הרובוטי יכולות גם להגדיר לוחות זמנים לניקוי עבור מכשירים. ככל שדגמים רובוטיים מתפתחים, הם הופכים להרבה יותר תכליתיים ויעילים בכל הנוגע לניקוי. לדגמים עדכניים יותר יש גם תכונות חכמות, מה שאומר שאתה יכול לתכנת אותם לנקות אזורים ספציפיים בבית שלך או "ניקוי נוסף" של אזורים מלוכלכים יותר. רובם מאפשרים לך להגדיר גבולות וירטואליים המאפשרים לך לתת שמות לחדרים ואף לומר לשואב אבק אזור מסוים שיש להימנע ממנו, כמו קן תיל מתחת לשולחן העבודה שלך במשרד הביתי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים