טיפים לבחירת וילה להשכרה

טיפים לבחירת וילה להשכרה

וילות נופש הפכו לטרנד המוביל של השנה. איך לבחור בחכמה את הוילה שלכם? הכל בכתבה הבאה.

המלון יקר, הצימר קטן והמחירים לא הגיוניים? תשכחו מכל אפשרויות הנופש שהכרתם עד היום ותגידו שלום לטרנד המוביל של השנה – וילות נופש לזוגות או למשפחות. העלויות המשתלמות, היכולת להתאים את הנופש לצרכים אישיים והמרחבים המפנקים הם רק חלק מהיתרונות שגרמו ליותר ויותר אנשים להעדיף נופש בוילות, וזה לא הכל! בזכות המבחר הקיים בשוק הוילות היום, אפשר למצוא וילות בכל הארץ, מצפון ועד דרום, כך שאין צורך להתפשר על מיקום אלא לבחור את הוילה האחת שתתאים בדיוק למה שאתם מחפשים. איך תדעו שבחרתם את הוילה הנכונה? הנה כל הטיפים שיהפכו את הנופש שלכם לבלתי נשכח.

לחלוק עלויות

החלומות על החופשה יכולים להתרסק כשמגיעים לשורה התחתונה: המחירים. המציאות של יוקר המחיה לא ממש מאפשרת נופש 5 כוכבים, במיוחד כשמדובר במשפחה עם כמה ילדים. עם זאת, כשאתם בוחרים נופש בוילה, אתם מקבלים את ההצעה הכי משתלמת שיש. אפשר לחלוק את ההוצאה, גם של הוילה וגם של המזון, ולצרף זוגות חברים או כמה משפחות. מחירי הוילות נעים בין אלף לכמה אלפי שקלים, הכל תלוי בתקציב העומד לרשותכם. כדי לדעת שבחרתם וילה הוגנת, חלקו את הסכום הכללי למספר הנפשות והשוו לעומת צימר או מלון. אל תשכחו שלמרות שאתם מצרפים משתתפים לחופשה, אתם לא מוותרים על חלל ומקום מאחר והוילות מאופיינות במרחב מרווח מאוד.

מיקום – לבחור קרוב לכל מה שטוב

לא מפתיע שיותר ויותר אנשים בוחרים לבלות חופשות במקומות כמו וילות יוקרתיות, גם בזכות המחיר המשתלם אך גם הודות לאפשרויות הבחירה מבחינת המיקום. וילות נופש פרושות כיום בכל רחבי הארץ ומציעות מגוון פעילויות ואטרקציות נוספות בסביבה כדי למשוך את הקהל. אחד היתרונות בוילה הוא שמצד אחד אתם מבלים במבנה פרטי לחלוטין ומצד שני, ברוב המקרים, אתם קרובים מרחק נסיעה קצרה מאתרי בילוי המציעים תעסוקה מהנה לכל המשפחה. ידוע שילדים מאבדים את הסבלנות בנסיעה ארוכה, לכן, אם הנופש שלכם כולל ילדים, מומלץ לבחור בוילה שסביבתה הקרובה מציעה פעילויות מגוונות, למשל מסלולי טיול או מתחמי פעילות בתקופות של חגים וחופשות.

אטרקציות ופעילויות בהתאמה לכל עונה

נופש בוילה מתאים לכל עונה בשנה, לכן, מומלץ לבחור את המיקום בהתאם למה שמייחד כל תקופה. למשל, בעונת הסתיו והחורף, בחרו בוילה עם קמין וג´קוזי מחמם בצפון ותהנו מאוויר צח, נופים מושלגים וארוחות חמות במסעדות ייחודיות. אם אתם אנשי קיץ, לכו על וילות במישור החוף ותוכלו לשלב חופשה חסכונית עם גישה לחופי הים המרהיבים. וילות באזור הדרום יציעו לכם קירבה לאטרקציות נפלאות בסגנון מדברי מיוחד במרחק שמקצר את הנסיעה לבירת התיירות של ישראל אילת, כך שתוכלו לשלם הרבה פחות ממה שהייתם מוציאים במלון וליהנות ממה שהעיר מציעה בנסיעה יחסית קצרה.

וילה בהתאמה אישית

ישנן המון אפשרויות לבחירת וילות, והיתרון הגדול הוא שאתם לחלוטין יכולים לבחור וילה בהתאם לצרכים שלכם. מלבד התקציב, המיקום והחדרים (שכדאי לוודא בשיחת הטלפון את גודלם כדי שלא תמצאו את עצמכם נדחקים), התנאי הכי חשוב הוא להתאים וילה ביחס לכמות המשתתפים. למשל אם אתם שתי משפחות הכוללות ילדים, תוכלו לבחור בוילה עם 4 חדרי שינה ומעלה: חדר לכל זוג הורים וחדרים לילדים. חשוב לזכור לא להתפתות לכמות חדרים רבה אם אתם לא זקוקים להם, במיוחד מכיוון שבחופשה הילדים נהנים יותר בקבוצה גם בשעות שינה. אם אתם משפחה דתית, תוכלו לבחור וילות המתאימות למגזר הדתי עם קירבה לבית כנסת ומסעדות כשרות.

מה כלול בוילה? מתקנים מפנקים ואירוח בעלי חיים

יתרון ההתאמה האישית בא לידי ביטוי גם במתקנים המפנקים העומדים לרשותכם, החל מבריכות קרות בקיץ ומחוממות בעונות הקרות ועד ג´קוזי, סאונות, שולחנות סנוקר, מסכי טלוויזיה ענקיים, מדשאות מרווחות בחצר, מנגלים, אזורי רביצה מדליקים ועוד. יכול להיות שוילות עם תוספות יעלו מעט יותר, אך העלות תהיה זניחה לעומת התמורה של תעסוקה עבורכם ועבור הילדים לכל ימי החופשה. בנוסף, אם יש לכם כלב ואפילו חתול שאינכם רוצים להשאיר מאחור כי אתם יוצאים למספר ימים, ישנן וילות המאפשרות אירוח של בעלי חיים, ואז אתם חוסכים גם כסף לתשלום עבור פנסיון.

מבצעים ומיקוח על תוספות ומחירים

ההיצע הרחב והמגוון של הוילות הקיימות בכל גודל, תקציב וסגנון מאפשרות לצרכנים מגוון דילים ומבצעים אפילו עוד יותר משתלמים, לכן, אל תחששו מלהתמקח על מחיר. בשיחת ההתעניינות הדגישו בפני בעלי הוילה את מספר המשתתפים ובקשו הנחה או הטבות. בנוסף, ישנם בעלי וילות המשתפים פעולה עם בעלי עסקים בסביבה ומציעים חבילות עם הטבות והנחות באטרקציות לזוגות ולכל המשפחה. למשל, וילה ל-5 ימים עם הנחות משמעותיות לארוחות במסעדות וכרטיסי כניסה למתחמי פעילות בישוב או בעיר הסמוכה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן