טכנאי מדידות ותפקידם במדידת קרקעות

טכנאי מדידות ותפקידם במדידת קרקעות

לאחר מכן, זה משולב עם מפת בסיס שנותנת למהנדסים תמונת מצב של התכונות שעליהן יעבדו באזור נתון. עם זאת, יכול להיות קשה ליצור מפות של אזורים צפופים יותר שקל למהנדסים הזקוקים להם להבין. בעוד שרוב האנשים מתקשים גם לקפל מפות, שלא לדבר על ליצור אותן, מהנדסים קרטוגרפיים משתמשים במאגרי מידע גיאודטיים, בתמונות שטח ובכלים אחרים כדי ליצור מפות מדויקות.

הקלפים הראשונים נוצרו במאה ה-6 או ה-5 לפני הספירה

אך מאז השתנו כלי המסחר באופן דרמטי. בנוסף לפוטוגרמטריה, השימוש במחשבים בעיבוד נתונים הרחיב את הקריירה בגיאודזיה וקרטוגרפיה מעבר לפני כדור הארץ. טכנאים עוזרים כעת ליצור מפות מפורטות של קרקעית האוקיינוס ​​והירח.

מהנדסי סקר מבקרים במקומות ייעודיים

כדי למדוד שטח, ומהנדס קרטוגרפי משתמש במידע גיאוגרפי כדי ליצור מפות ושרטוטים. מהנדסי סקרים אוספים בעיקר נתוני סקרים, בעוד שמהנדסים קרטוגרפיים עוזרים בעיקר ליצור או לעדכן מפות. אנשים העובדים כקרטוגרפים מציירים הערות שטח ונתונים ממוחשבים, מאמתים דיוק ויוצרים מפות בהתאם לצרכי הלקוח.

הם יכולים לחשב מידע קרטוגרפי וליצור מפות המבוססות על נתונים גולמיים (כגון הערות מחקר

צילומי אוויר, נתוני לווין או מפות אחרות) כדי להציג מאפיינים טופוגרפיים, גבולות פוליטיים ומאפיינים אחרים. הם יכולים גם להכניס נתונים של מערכת מיקום גלובלית (GPS), מסמכים, רשומות שטח או דוחות סקרים לתוך תחנות עבודה של מערכת מידע גיאוגרפית (GIS) כדי להמיר את המידע לתיאורים טופוגרפיים גרפיים, כגון מפות או תמונות. בנוסף, הם עונים על שאלות ומספקים לציבור או לעובדים מידע על כרטיסי ניקוד, סקרים, גבולות, הקלות, בעלות על נכסים, כבישים, ייעוד או עניינים דומים.

הם מסייעים למודד המקצועי עם מפות

הערות וכותרות. הם משתמשים בנתונים שלהם כדי למפות את גבולות האזורים להמשך מחקר אפשרי. חישוב עקומה של דרך חדשה … קביעת מיקומו של מכרה … או הגדרת גבולות אתר … הכל תלוי במאמציהם של מודדים וקרטוגרפים שאוספים נתונים ויוצרים מפות של פני כדור הארץ. מודדים וקרטוגרפים מסייעים לפוטוגרממטרים, מודדים וקרטוגרפים על ידי איסוף נתונים ויצירת מפות למגזרי ההנדסה, הבנייה והסביבה.

קרטוגרפים שעשויים להיות ידועים גם כמודדים

מבצעים משימות מדידה ומיפוי, בדרך כלל בהדרכת מודד, קרטוגרף או פוטוגרמטר, כדי להשיג נתונים המשמשים לבנייה, לקרטוגרפיה, לגבולות מיקום, לכרייה או אחר. מטרות. בנוסף ליום הקבוע שלהם, מהנדסים קרטוגרפיים יוצרים גם דפי סקרים או רשומות היסטוריות הקשורות לפעילויות קרטוגרפיות או מפרטי פלטפורמת פרקים. מהנדסי מפות יכולים להשתמש ברחפנים כדי לצלם תמונות ולאסוף מידע אחר הדרוש למיפוי או מדידה.

באמצעות ציוד היי-טק טכנאים יכולים למפות גיאולוגיה תת-קרקעית

לקחת דגימות, לאתר חורים לקדוח יהלומים, לתעד ליבות ולהציג נתונים גיאולוגיים מהבארות. לאחר מכן טכנאים אלה לוקחים את הנתונים שנאספו על ידי המכשירים ויוצרים מפות וגרפים במחשב. טכנאי מדידות לומדים מלאכה בפיקוח מודד, החל במשימות פשוטות כמו הזנת נתונים למחשבים ועבודה על קבלת החלטות כיצד ואיפה למדוד את הקרקע.

בתור מודדים

בוגרי תוכנית זו עובדים בדרך כלל בהנחיית מהנדס או מודד כדי להשתמש בציוד מדידה, לרשום מדידות וליצור שרטוטים המציגים גבולות, מיקומי מפתח, גבהים ומאפייני שטח אחרים. כעוזרים חשובים למהנדסים אזרחיים, טכנאי מדידות וקרטוגרפים, מודדים וקרטוגרפים הם בדרך כלל הראשונים לעסוק בכל עבודה הדורשת תכנון מדויק. במהלך ההכשרה ילמדו הטכנאים כיצד נוצרות ומאוחסנות מפות במאגרי מידע. כישורי מחשב טובים חשובים גם מכיוון שטכנאים צריכים להיות מסוגלים לצייר מפות וגרפים מהנתונים שהם אוספים.

עבודתו של הקרטוגרף מסייעת לפוטוגרמטר ולקרטוגרף ליצור ולעדכן מפות על ידי שליפת מידע ממאגרי מידע ועל ידי שינוי ומניפולציה של תמונות שנאספו בשטח

בוחר את הנתונים הדרושים ליצירת מפות, כולל תצלומים, תצלומי אוויר ומידע לוויין, ועוזר ליצור ולעדכן מפות המציגות גבולות או מידע טופוגרפי. עובד עם מודדים וקרטוגרפים כדי לאסוף נתונים וליצור מפות. ביצוע מחקר לקביעת מיקומם של עצמים טבעיים ומבנים מעשה ידי אדם על פני כדור הארץ, מתחת לאדמה ומתחת למים, באמצעות ציוד למדידת מרחק אלקטרוני כגון GPS ומכשירים גיאודטים אחרים.

הזן נתונים של מערכת המיקום הגלובלית (GPS)

מסמכים, הערות שטח או דוחות סקרים לתחנות עבודה של מערכת מידע גיאוגרפית (GIS), כך שניתן להמיר את המידע לתיאורי שטח גרפיים כגון מפות ושרטוטים. התאם והשתמש בכלי מדידה כגון מנסרות, תיאודוליטים, ציוד אלקטרוני למדידת מרחק או אוספי נתונים אלקטרוניים. אסוף את המידע הדרוש לביצוע סקרים חדשים באמצעות מפות בסיס, נתונים מסקרים קודמים, תצלומים, רישומי מחשב או מידע רלוונטי אחר. הקלט מדידות שטח או נתונים תיאוריים באמצעות סימונים, שרטוטים, סקיצות או נתיבים.

הכן מפה טופוגרפית או קווי מתאר של אזור העניין

כולל תכונות האתר ומידע חשוב אחר כגון דיאגרמות, שרטוטים והוראות תבליט. עקוב אחר מפות או עדכוני מפות כדי להבטיח דיוק, כולל מידע חדש או שונה, או ציות לכללים ולתקנות. בדוק את כל השכבות של המפה כדי להבטיח דיוק, לזהות ולסמן שגיאות ולבצע תיקונים.

חפש ושלב מידע נכס קיים

כדי לתאר את גבולות הנכס ביחס לנכסים שכנים, תוך התחשבות בחלוקות, צירופים או התאמות לגבולות הקרקע. שרטט קווי מתאר או פרטים טופוגרפיים כדי ליצור מפות המציינות מיקומי קרקע ספציפיים או מאפיינים או מאפיינים גיאוגרפיים.

לפקח או לתאם את הפעילויות של עובדים המעורבים במדידות

הדפסת נתונים, ציור מפות או יצירת פרויקטים, סטטיסטיקות או צילומים. לענות על שאלות ולספק מידע לציבור או לעובדים בנוגע לכרטיסי ניקוד, סקרים, גבולות, הקלות, בעלות על נכסים, כבישים, ייעוד או עניינים דומים. זיהוי, חקירה וביטול חריגות בתיאורים משפטיים של מדידת קרקעות, הפניית שאלות למומחים בניירות ערך או מחקר במידת הצורך.

הגדר והשתמש בכלי חישה כגון מנסרות,

תאודוליטים, ציוד אלקטרוני למדידת מרחק או אוספי נתונים אלקטרוניים. השווה את חישובי הסקר עם התקנים הרלוונטיים כדי לקבוע את הלימות הנתונים. מהנדסי קרטוגרפיה שבועיים או חודשיים מחשבים קווי רוחב, קו אורך, זוויות, אזורים או מידע אחר לקרטוגרפיה באמצעות הערות שטח או טבלאות התייחסות.

בבית הספר הם לומדים להשתמש בכלים הטכנולוגיים

המשמשים ליצירת מפות, כגון GIS. תלמידי תיכון המעוניינים לעבוד כמודדים או כקרטוגרפים צריכים לקחת קורסים באלגברה, גיאומטריה, טריגונומטריה, רישום, ציור מכני ומדעי המחשב. ידיעת הנושאים הללו תעזור לך למצוא עבודה ולהתקדם.

פעילויות אלו עשויות לכלול עבודה עם נתונים ופרטים במקום רעיונות

ראש המפלגה, המודד או טכנאי המדידות הבכיר מבצעים את הפעילות העסקית השוטפת. הממשלה הפדרלית גם מעסיקה מספר טכנאים לעבודה בארצות הברית. סקר גיאולוגי, הלשכה לניהול קרקעות, מינהל האוקיינוס ​​והאטמוספירה הלאומי, הסוכנות הלאומית להדמיה ומיפוי, ושירות היערות.

טכנאים בדרך כלל עובדים על לוחות זמנים רגילים

אך הם עשויים לעבוד שעות נוספות כאשר מזג האוויר והאור בקיץ יוצרים תנאי אתר נוחים יותר. קרטוגרפים צריכים לשמור על מצב גופני טוב מכיוון שהם עובדים בחוץ ולעתים קרובות מעבירים ציוד בשטח קשה. הם חייבים לעבוד בצורה מדויקת ומדויקת, כי טעויות עלולות לעלות ביוקר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים

שאלות מובילות על פריצת דיסק

בכתבה הבאה, נציג שאלות פופולאריות לגבי מהי פריצת דיסק, מה גורם לה, מהם התסמינים וכיצד ניתן להפחית את הסיכון לפריצת דיסק. הכתבה בשיתוף עם חברה