כמה מרוויח מנעולן שכיר?

כמה מרוויח מנעולן שכיר

ככל שהניסיון, הרישיונות וההסמכות גדלים, מנעולנים יכולים להרוויח משכורות גבוהות. אם יש צורך במנעולנים במקום בו אתם עובדים, תוכלו לקבל שכר מנעולן גבוה יותר. מנעולנים המספקים שירותים מוגבלים בקהילות קטנות נוטים פחות לקבל משכורת של מנעולן המציע חוזים להתקנה ותחזוקה של מערכות אבטחה הייטק מתאגידים גדולים.

כמו כן, מנעולן מקצועי המתמחה באופן מלא בשירותי בית כגון התקנת מנעולים וייצור מפתחות יכול לחיות חיים נוחים, אך ברור שלא יהיה לו משכורת של מנעולן רב תכליתי עם ניסיון בשירותי מגורים, רכב ועוד. מִסְחָרִי.

עבור שירותים בסיסיים כמו החלפת מנעול

מנעולנים מומחים גובים 40 עד 100 דולר, בתוספת 5 עד 25 דולר לצילינדר. העלות של מנעולן נעול מחוץ לביתך בממוצע, תשלם 150 דולר כדי שמנעולן יגיע לביתך. מכיוון שהם לוקחים רק כמה דקות, זכור שאתה משלם עבור שירות, לא תעריף שעתי. אם אתה מתקשר למנעולן הבית שלך, אתה יכול גם לשלם 50 עד 100 $ באגרה.

דרישות השכר והתפקיד של מנעולן יכולות להיות שונות מאוד בהתאם למקום מגוריכם ולמה שאתם עושים

עם זאת, ישנן הערכות שכר כלליות ודרישות זמן עבודה שמשפיעות על רוב המנעולנים ברחבי העולם כיום. בארצות הברית, שכר המנעולן הממוצע הוא כ-41,000$, כאשר המנעולנים בשכר הנמוך ביותר מרוויחים 25,000$ ומנעולנים מנוסים 67,000$.

יש מקום לגידול בשכר בתחום זה, והשכר תלוי בתפקיד, הכשרה וסוג המנעולן. בעלי עסקים קטנים או שירותי חירום עשויים לעבוד זמן רב יותר. מנעולנים עצמאיים עובדים לרוב יותר מארבעים ושמונה שעות בשבוע.

השכר השנתי החציוני של מנעולן בארצות הברית ב-2012 היה 37,560 דולר

מנעולן מתלמד מתחיל לרוב בשכר מינימום, ואם יהיו פרודוקטיביים שכרם יעלה מעתה ואילך. הלשכה לסטטיסטיקה של ארה"ב צופה שבין 2012 ל-2020, מספר העסקת הנפחים יגדל ב-7%, שהוא נמוך מהממוצע בכל המקצועות.

מנגד מנעולנים עצמאיים רבים

אשר לאורך זמן בונים מוניטין איתן בקהילה ואינם מתמודדים עם תחרות מקומית מועטה, עלולים לחרוג מהשכר שמציעות חברות מנעולנות עם מספר רב של עובדים. עם זאת, אם אתם שוכרים מנעולנים אחרים, אין סיבה שלא תוכלו להרוויח מיליון דולר או יותר.

פתיחת עסק מנעולן משלך יכולה לספק לך עבודה רבה ומשכורת ראויה שנה אחר שנה

עבודה כמנעולן היא הדרך הטובה ביותר לחדד את הכישורים שלך ולהרוויח כסף באופן מיידי. הצעד הראשון לבעלות על עסק מנעולן הוא לקבל את ההשכלה המתאימה ואת האישורים והרישיונות הדרושים לעבודה במדינה בה אתה גר.

הדרישות משתנות ממדינה למדינה

אך מנעולנים ברוב המדינות חייבים להשיג רישיון מדינה להיות מנעולן. מדינות רבות דורשות מנעולנים לקבל רישיון מסחר, והסמכה מרצון יכולה להוכיח ללקוחות כי המנעולן עומד בסטנדרטים גבוהים של הכשרה וניסיון. עם זאת, ברוב המדינות נדרשת שנה של ניסיון עבודה ארוך טווח במנעולן כדי לקבל את הרישיון המתאים. מדינות רבות דורשות גם חניכות כדי להקנות ידע בסיסי למנעולנים חדשים.

מנעולנים מקצועיים כמו מנעולן ברגע יכולים להיות מאושרים על ידי איגוד המנעולנים. אתה יכול להפוך למנעולן על ידי השתתפות בקורסי הכשרה המאושרים על ידי איגוד המנעולנים הראשי.

אתה יכול לקבל משכורת נפחות גבוהה יותר על ידי יישום מיומנויות אלו בנפחות

גם אם הן לא בהכרח אינסטלציה. משכורת המנעולן הממוצעת היא כמעט 150,000 ש"ח בשנה ואתה צריך רק תעודת בגרות כדי להיות מנעולן. בנוסף, אתה יכול להחליט אם הצנרת מתאימה לך מבלי להזדקק לתוכנית אימונים.

לפני שתתחיל להכשיר, הקדיש חלק מזמנך הפנוי במחקר מסלולים לימודיים, דרישות עבודה, עסקים באזור שלך, שכר והיבטים אחרים של עבודת מנעולן. אם אתה רוצה להרוויח משכורת טובה של מנעולן, ייקח לך הרבה מאמץ כדי להרוויח את המוניטין הזה.

ניסיון בעבודות נגרות וחשמל יכול להועיל גם למנעולן

מכיוון שלקוחות יכולים לבקש עזרה בכל שעה ביום, מנעולנים עשויים לעבוד מחוץ ללוח הזמנים, במקומות שונים ובתנאי מזג אוויר שונים. התפקידים של מנעולן יכולים להשתנות מאוד, אולם ברוב המקרים הם יהיו מורכבים מפתיחה ותיקון מנעולים, יצירת מפתחות ושכתוב מנעולים. המנעולן אחראי על התקנה ותחזוקה של מנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה.

כדי להגן על בתים ועסקים, מנעולנים לרוב מתאמים ומחליפים מנעולים. כאשר אנשים צריכים מנעול או מפתח חדש, רוצים המלצה על מנעול או מאבדים את המפתח, הם פונים למנעולן מקצועי. מכיוון שכולנו זקוקים למפתחות, התקנה או תיקון מנעולים ומכשירי אבטחה, ניתן למצוא מנעולנים בכל העולם. מנעולנים מייעצים לאנשים אילו סוגי מנעולים מתאימים ביותר ואיזה סוג מנעול מתאים לכל מצב.

מנעולנות כמקצוע

היא מקצוע יציב מכיוון שאנשים תמיד יסתמכו על מפתחות, כספות ומנעולים כדי להגן על חפצי הערך שלהם. טיפים להעסקת מנעולן ניתן להזמין מנעולן לבית או לרכב 24 שעות ביממה. למרות שמדובר בעבודת שירות והמנעולן המקומי בהחלט לא אוהב לצאת מאוחר בלילה או מוקדם מאוד בבוקר, זו העבודה שלהם ומשלמים להם משכורת ראויה או לעצמאים.

אם אתה שוקל קריירה כמנעולן

טוב לדעת שאתה יכול להתחיל עם שכר ממוצע של כמעט 50 ש"ח לשעה או משכורת שנתית של כ-150 אלף ש"ח, לפי הסטטיסטיקה נכון לאוגוסט 2017 מנעולנים מורשים חדשים מתומחרים בין 42,645 ל-55,413 דולר, והכי חשוב, כמו תעשיות טכנולוגיות רבות אחרות, הם חסינים מפני שפל כלכלי.

המנעולנים בתעשיות התעופה והחלל קיבלו את השכר הגבוה ביותר

מנעולנים העובדים בחברות המוכרות ועובדות עם ציוד קיבלו את השכר הנמוך ביותר. השכר הגבוה ביותר היה עבור הממשלה הפדרלית, שם מנעולנים הרוויחו משכורת ממוצעת של 52,230 דולר בשנה, או 25.11 דולר לשעה. שירותי חקירות ואבטחה בתעשייה מעסיקים את המספר הגדול ביותר של מנעולנים, עם שכר ממוצע של 36,090 דולר לשנה או 17.35 דולר לשעה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן