מה זה דרופשיפינג בכלל

דרופשיפינג היא שיטת יישום בה נוכל למכור מוצרים מבלי להחזיק אותם במלאי. במקום זאת, כאשר חנות מוכרת פריט תחת מודל הדרופשיפינג, היא קונה את הפריט מצד שלישי ושולחת אותו ישירות ללקוח. רק בעת ביצוע הזמנה באתר drop shipping, על המוכר לרכוש את הפריט (במחיר הסיטונאי) מהספק, אשר לאחר מכן אחראי על אספקת הפריט ללקוח.

זו הסיבה שספקים מסכימים עם דרופשיפינג שמוכרים עבורם את המוצרים שלהם

חנויות דרופשיפינג מייצרות מכירות נוספות שהספק היה מפסיד אחרת. כאשר אתה עובד עם ספק דרופשיפינג, אתה משלם לו כדי למלא את המוצר כאשר הלקוח מבצע הזמנה. כאשר אתה הבעלים של עסק משלוחי דרופ, כל הפריטים שאתה מוכר בחנות המקוונת שלך מגיעים מדרופשיפינג, יצרן או סיטונאי.

ומכיוון שאינך מחויב למכור באמצעות מלאי בהזמנה מוקדמת כפי שהיית עושה בעסק קמעונאי מסורתי

פתיחת חנות מסוכנת פחות. ל-Dropshipping יש מחסום כניסה נמוך יותר מאשר מודלים עסקיים אחרים כמו בעלות על חנות קמעונאית או בניית מרכז הגשמה משלך. ניהול מכולת דרופשיפינג רווחית אינו דומה לנישה או מכולת דרופשיפינג.

בצד החיסרון

אתה צריך למצוא נישה רווחית וליצור חנות בולטת מהמתחרים. קשה למצוא מוצר שבונה חנות שלמה, אבל אם כן, זה יכול להיות מאוד משתלם. אתה גם מתחרה בשווקים כמו אמזון, אטסי וחנויות אחרות שתוכל למצוא באינטרנט או באופן אישי.

למעשה

חנויות נישה הן במובנים רבים יותר אטרקטיביות לקונים מאשר פלטפורמות קניות מקוונות גדולות. רבים מאמינים שחנויות נישה הן המפתח לתחרות בענף המסחר האלקטרוני. ההבדל בין חנות נישה לחנות כללית חנות נישה יכולה לכבוש במהירות קטגוריה מסוימת בשוק. אבל אם אתה חושב על עסק לטווח ארוך, כן, אולי עדיף לחפש חנות נישה.

במקום זאת

פרסמו הרבה מוצרים ותראו איזה מהם נמכר הכי הרבה, צפו עד שתחליטו באיזו נישה אתם רוצים לעצור. אם אתה לא רוצה להתאכזב מהתוצאות של העסק שלך, אל תלך לחנות כללית אלא אם כן יש לך ידע מספיק על דרופשיפינג. התחל עם חנות כללית ואפשר למוצרי הנישה האהובים עליך להיבדק.
למידע נוסף בתחום של מה זה דרופשיפינג בכלל עליך להעיף מבט ב- droppa.co.il

אתה יכול לפתוח חנות נישה ביחס לאותו מוצר/קטגוריה על ידי דפדוף באנשים המתעניינים בקטגוריה או מוצר מסוים בחנות הרגילה שלך

חנות נישה עדיין תעניק לך יותר מכירות לכל מבקר ויותר רווח. אם אתה שם לב שהנישה הספציפית הזו לא מביאה לך רווח כמו שרצית, אולי תרצה לשנות קצת את כיוון העסק שלך ולמלא את החנות שלך במוצרים שקשורים באופן רופף לבחירה המקורית שלך. זה נותן לך הזדמנות למצוא מוצר או נישה מצליחים שתוכל להתרחב אליו מאוחר יותר.

לדוגמה

אם אתה מוכר גאדג'ט מסוים עבור נישת כושר ואתה רואה שהוא נמכר היטב, אולי תחליט לבנות חנות סביב המוצר הזה. לאחר שמצאתם מוצרים רווחיים, תוכלו ליצור נישה או חנות מוצרים המבוססת על מוצר מסוים. אתה יכול למכור לקהל רחב יותר מכיוון שאתה מוכר מוצרים רבים ושונים.

כפי שאתה יכול לראות

ישנם כמה הבדלים חשובים בין חנות רגילה, חנות נישה וחנות מכולת. לכן חלק מהדוגמאות הללו ייראו אותו הדבר, אבל אל דאגה, עדיין תקבלו הרבה השראה מהחנויות הללו, כמו הפריטים למכירה או התיאורים שלהם. אם תכנסו לדף הבית שלהם, תוכלו לראות בבירור שמדובר ב-one stop shop המבוסס על כל קטגוריות המוצרים שהם מציעים.

חנות זו מוכרת את רוב מוצרי AliExpress הפופולריים והאתר שלהם דומה מאוד לחנות הדרופשיפינג הרגילה שלך

כל אלה הם מוצרים שנמכרים לרוב באליאקספרס, וזה הסימן הראשון לכך שהחנות היא חנות דרופשיפינג. במילים אחרות, קרוב לוודאי שהחנות מבצעת דרופשיפינג דרך ספק דרופשיפינג בארה"ב.

המשווק יכול לארגן את משלוח המוצר ישירות לקונה מהיצרן או המפיץ

מוכרים באתרי מכירות פומביות מקוונים כמו eBay משתמשים גם במשלוח נפוץ כדרך להפיץ פריטים מבלי לנהל את המלאי של הפריטים הנמכרים. ברגע שלקוח רוכש פריט – מקוון, בחנות, בטלפון או מקטלוג – ההזמנה נשלחת ישירות מהסיטונאי לביתו, כך שהקמעונאי לא צריך לשמור על מלאי. יד. לא.

שיטה זו שימשה בעבר חברות להזמנה בדואר כגון JC Penney

Sears ואיקאה, ומאוחר יותר על ידי חנויות לבנים וטיט כדי למכור רהיטים, מכשירי חשמל, מזרונים או פריטים מסורבלים מדי לשמור במלאי בכל עת. דרופשיפינג הוא מודל עסקי הולך וגדל שבו חנות מקוונת לא מאחסנת את הפריטים שהיא מוכרת. דרופשיפינג היא שיטת קמעונאות שבה החנות לא מאחסנת את הפריטים שהיא מוכרת.

Dropshipping

הוא הרעיון של מכירת מוצרים באינטרנט ללא מלאי פיזי. Dropshipping הוא מודל עסקי בעל סיכון נמוך המאפשר לך למכור מוצרים ללקוחות שלך ללא עלויות התפעול העצומות שסיטונאי היה עושה. בגלל העלויות הנמוכות האלה, קל יותר להרוויח עם dropshipping הרבה יותר מהר מאשר עם מודלים עסקיים אחרים.

בכל הנישות, ישנם dropshippers רבים המציעים dropshipping ללא דמי חבר או שירותים חודשיים כגון אלה המפורטים להלן. חשוב לעסק מקוון להעריך ספקי דרופשיפינג שונים על סמך הצרכים הספציפיים שלהם ומקרי השימוש שלהם.

אם אתה עובד עם מספר ספקים, כפי שעושים רוב הדרופשיחים, המוצרים בחנות המקוונת שלך יירכשו דרך דרופשיחים שונים. במקרים מסוימים, המודל העסקי של דרופשיפינג מאפשר לך להשהות את רכישות המוצרים שלך עד שהלקוחות מבצעים הזמנות.

דרופשיפינג

היא שיטה שימושית הן לפתיחת חנויות חדשות והן לבעלי עסקים שרוצים לבדוק את התיאבון של הלקוחות לקטגוריות מוצרים נוספות כמו אביזרים או קווי מוצרים חדשים לגמרי. כל היתרונות שהזכרנו הופכים את דרופשיפינג למודל מאוד אטרקטיבי עבור כל מי שמתחיל בחנות מקוונת או למי שמחפש להרחיב את מגוון המוצרים הקיים שלו. דרופשיפינג הוא אחד המודלים העסקיים הקלים ביותר ליישום באינטרנט. Dropshipping הפכה לאחת השיטות הרווחיות ביותר עבור חנויות מקוונות רבות.

Dropshipping

הוא מודל עסקי של מסחר אלקטרוני המאפשר ליזמים לנהל חנות מקוונת ולמכור מוצרים ללא רכישה ראשונה של מוצרים. Dropshipping היא אפשרות למילוי הזמנות המאפשרת לעסקים בתחום המסחר האלקטרוני לבצע מיקור חוץ של המקור, האחסון והמשלוח של מוצרים לצדדים שלישיים. שיטת מילוי הזמנות זו תפנה ליזמים שמחפשים תקורה נמוכה והשקעה הונית נמוכה, אך היא עשויה להיות יקרה. חלופות מסוימות, כגון מימוש של צד שלישי, מאפשרות לך גם להתחיל ולנהל את העסק שלך עם פחות הון מאשר למצוא, לאחסן ולשלוח מצרכים בעצמך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים

שאלות מובילות על פריצת דיסק

בכתבה הבאה, נציג שאלות פופולאריות לגבי מהי פריצת דיסק, מה גורם לה, מהם התסמינים וכיצד ניתן להפחית את הסיכון לפריצת דיסק. הכתבה בשיתוף עם חברה