פעילות מצוינת לילדים

פעילות לילדים

מי היה מאמין שמה שהתחיל כטרנד ליודעי חן בלבד ולאנשים ספורים, יהפוך להיות מעצמת הבילוי שהוא היום? מפעילי חדרי הבריחה השונים שהבינו שמדובר בעניין שיש לו ביקוש רב שרק עולה ככל שעובר הזמן, החליטו להרחיב את היריעה ולהקים חדר בריחה לילדים. חדרי הבריחה לילדים פזורים בכל רחבי הארץ והם עליית מדרגה חיובית בכל מה שקשור לתרבות הפנאי. במה מדובר ועל מה המהומה?

רגע, מה זה חדר בריחה?

אם עוד לא יצא לכם לבקר באחד כזה, הנה הסבר על מה שקורה שם: למעשה, מדובר בחדר המעוצב בסגנון מסוים ובאווירה מסוימת, כשהמטרה היא להצליח “לסיים אותו” (לברוח / למצוא חפץ מסוים) ב-60 דקות (לרוב, יש חדרים מורכבים יותר המקציבים זמן ארוך יותר). האתגר בחדר נפרש על פני החידות השונות המוחבאות בו, כשעליכם לפענח כתבי חידה, לשים לב לרמזים, למצוא מפתחות הפותחות מנעולים ובהם רמזים נוספים ועוד – כל דבר בחדר עשוי להיות פריט המסתתר בו רמז, ולכן עליכם להיות דרוכים, קשובים ולחדד את המוח – אל תתנו לאף רמז לחמוק מכם!

בטרם הכניסה לחדר, מעביר המדריך הדרכה קצרה ומסביר את התמה (הסיפור) בחדר, את המטרה וכן נותן הנחיות כלליות הקשורות בו. אל החדר אתם נכנסים ללא חפציכם האישיים (אלה מוחזרים לכם ביציאה מהחדר). בתוך החדר תוכלו לתקשר עם המדריך כדי שיתן לכם רמזים או הכוונה אם אתם זקוקים לה – אם אינכם מעוניינים ברמזים, ציינו זאת בטרם כניסתכם לחדר.

במה שונה חדר בריחה לילדים מחדרים אחרים?

למרות שחדרי בריחה לילדים נבנו במחשבה תחילה על מנת לשמש ילדים, מבוגרים רבים מוצאים את עצמם נהנים בו וכך הבילוי הופך להיות בילוי לכל המשפחה. ככלל ניתן לומר כי חדר בריחה לילדים לא יהיה מפחיד ויעסוק בתחומים מעולם הילדים – עיצוב ואווירה בהשראת סיפור אגדה, פטנזיה או משחק מעולמם, מה שיהווה נקודת פתיחה טובה לשאר המשחק. בנוסף, החידות בחדר, כמובן, מותאמות לילדים – עדיין מאתגרות, אך קלות ופשוטות יותר. במרבית החדרים הכניסה לחדר מתחת לגיל 12 מותנית בליווי מבוגר ורוב החדרים מיועדים לבני ה-8 ומעלה (יש גם חדרים המיועדים לגילאי 6, אל דאגה). במידה ואתם רואים שהקטנים שלכם מתקשים בפתרון החידות, נסו לכוון אותם בעדינות. שיתוף פעולה של המבוגר והילד יתרום לתחושת הביטחון שלו והוא ירגיש כי הוא זה שסייע לפתרון, ללא תחושת התסכול המתלווה לכשלון.

טרנד חדרי הבריחה, כך נראה, כאן כדי להישאר. תהנו!

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים