פתיחת סתימות בביוב – המלצה של מומחה

פתיחת סתימה בביוב

טיפול בגיבוי שפכים בניקוז המרתף הוא דבר שלא תרצו לחוות. אם ניקוז המרתף שלך סתום, שפיכת שמן או מוצר דומה לניקוז עלולה לפגוע בצינור ובדבק המחזיק אותו ויגרום לבעיות נוספות במערכת הביוב בעתיד. אם הבעיה נגרמת על ידי סתימת הניקוז במרתף עקב נזקי צנרת, התקנת צינורות פלסטיק חדשים ועמידים פותרת את בעיית הגנת הביוב והופכת אותה לסיכון פחות בעתיד.

ניקוז איטי מהווה בעיית תברואה נפוצה, ורוב הסתימות ניתנות לפתרון בעזרת פיתרון פשוט כגון בוכנה או ניקוי ביוב. פקקים ראשיים הם פקקים גדולים יותר הדורשים יותר משיטת סילוק פשוטה ויש לחפור מהצינור עצמו כדי להגיע למקור הבעיה.

ניקוז סתום

אם מקלחת עם יותר מנקז אחד נעה באטיות, מגרגרת ומריחה רע, המים בחלק האחורי של הערוץ הראשי עלולים להיסתם.

אם קו הביוב הראשי של ביתך סתום, וביוב היושב בצנרת יכולים להימלט. הפסולת הנשטפת שברצונך להוציא מביתך נשארת בצינור וניקוז. אל תחכה פנה לאינסטלטור ביובית לטיפול בביוב.

אם הוא נסתם, הניקוז בביתך עלול שלא לעבוד, ובסופו של דבר עלולים להיות לכם מים בברזים, צינורות דולפים ובעיות אחרות. אם אתה מגלה שמים מאובטחים במקומות אקראיים בעת שימוש באביזרי מים, ייתכן שיש סתימה בצינור הצינור הראשי.

הניקוז שלך הוא מתקן הטיהור שלנו בביוב גאוני. רשת זו מורכבת מ -7,400 מיילים של צינורות ביוב, 135,000 אגני תפיסה ו -95 תחנות שאיבה לביוב. צינורות הניקוז קבורים מתחת לבית.

שפכים הם תערובת של מים וביוב משומשים (המכונים גם פסולת סניטרית או ביוב) הזורמים לביוב ולשירותים של בתינו ועסקינו

צינורות ניקוז משרתים בניין על ידי ניקוז מים או ביוב למערכת הביוב. מערכת ניקוי ביוב מספקת גישה למערכת הביוב הראשית שלכם, הנמצאת בדרך כלל בחצר הקדמית של ביתכם.

בעלי בתים רבים אינם מאמינים שלצנרת הביוב בבתיהם יש בעיה אם הביוב סתום. הביוב הראשי של התעלה לא תמיד נראה לעין, ואם כן, רוב האנשים לא יודעים עליו הרבה.

ניתן להשתמש בנחש ניקוז לאיתור וניקוי ענפים סתומים של צינור הניקוז אך סתימה בביוב הראשי היא בעיה חמורה יותר הדורשת שימוש בנחש ניקוז ושימוש במסתמי הניקוי העיקריים. ניקיון חשוב מאוד אם יש לכם סתימות ביוב.

מתקנים סניטריים וצינורות ניקוז בביתך מחוברים לפיסת התברואה הגדולה והחשובה ביותר בכל ביתך

צינור הביוב הראשי. עקב שימוש לא תקין באביזרים אלה וגורמים חיצוניים רבים אחרים, צינור הביוב עלול לספוג מכה. בביתכם יש לכם צינורות ניקוז המובילים ביוב מכיורים, שירותים, אמבטיות ועוד.

פלישות שורש מתרחשות כאשר שורשי עצים או צמחים פולשים למערכת הביוב שלך וצומחים לצינורות

עוטפים אותם ומועכים אותם בחיפוש אחר זרימת מים. במגע עם צינורות ביוב, שורשי עצים יכולים להתחיל להתעטף סביב צינורות שבורים, לסתום אותם ולחלש או לשבור מבנים. שירותי תברואה לשעת חירום יכולים להשתמש בברגים חשמליים רבי עוצמה כדי לחתוך את החומר הרך סביב קו הצינור הראשי של ביתך, לחתוך אותו ולהחזירו לצינור הראשי.

זכור כי צינורות הביוב אורכים כשישה סנטימטרים בלבד, ולכן נדרש חומר רב לבניית סתימת הצינור. בורג וניקוי סילוני מים יכולים לסייע בהסרת כל המדידות הסותמות את הניקוז.

אחד הסימפטומים האופייניים לחסימת ניקוז גדולה

הוא מים הנכנסים לאמבטיה או למקלחת. אם אתה מתחיל להיתקל בבעיות עם הניקוז בביתך, השירותים יכולים להיות עבור השירותים. שטיפה בודדת אינה סימן לכך שקו הביוב האחורי כולל ניקוז סתום יחיד בבית.

בעלי בתים מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצב מצער של חסימת ניקוז מהכיור לאמבטיה

רוב האנשים יודעים להתמודד עם סתימות ניקוז פשוטות, אך אין להם את הכלים להיכנס למערכת הביוב, שם הניקוז סתום. הידיעה מה גורם לסתימה באמבטיה, אילו סימני אזהרה לחפש ומה לעשות יכול לעזור להימנע מתיקונים או החלפות גדולים.

כאשר צינור ביוב נשבר או נשבר, הביוב לא יכול לזרום דרך המערכת, מה שמוביל למילוי חוזר מיידי ותכוף. אם עבודות הניקוז אינן עובדות, ייתכן שיהיה צורך בתיקון או החלפה של כל צינור הביוב או החלק.

אם תקבל בדיקת ביוב שנתית

היא תאשר שמערכת הביוב שלך במצב תקין, אז הזמין מומחה שיבדוק אותה לפחות פעם בשנה. יש חברות אינסטלציה שמציעות בדיקות מצלמה של פנים צינורות הביוב שלך כדי לבדוק אם קיימות קורוזיות וסתימות. קו ביוב פגום או שבור יכול לעלות לכם יותר מתיקון, וכך גם תחזוקה ותיקון יזום כרצונו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן