1 1 שאלות שכדאי לענות עליהן לפני שבונים אתר אינטרנט

חושבים לבנות אתר אינטרנט? אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך שלנו הכולל 11 שאלות מרכזיות בכל הקשור לבניית אתרים.

הכתבה בשיתוף עם חברה וותיקה המתמחה בשיווק דיגיטלי, בניית אתרים וקידום אתרים.

מה המטרה של האתר שלכם?

השאלה הראשונה והעיקרית שיש לענות עליה היא מטרת העל של האתר שלכם. האם אתם מעוניינים להציג את המוצרים שלכם, לספק מידע, למכור שירותים, ליצור נוכחות מקוונת ברשת וכו'. הבהרת המטרה העיקרית תנחה את כל ההחלטות הבאות בתהליך בניית האתר.

למה אתם רוצים אתר חדש?

הבנת המוטיבציה מאחורי בניית אתר חדש היא קריטית. בין אם מדובר במאמץ למיתוג מחדש, בשיפור טכנולוגיה מיושנת או בצורך בפונקציונליות משופרת, איתור הסיבות הנכונות יעזור לכם להגדיר יעדים וציפיות ספציפיות לפרויקט.

מי הוא קהל היעד שיבקר באתר שלכם?

זיהוי קהל היעד או קהלי היעד שלכם חשוב להתאמת האתר שלכם לצרכים שלהם. התייחסו לנתונים כמו, דמוגרפיה, העדפות והתנהגויות כדי ליצור עיצוב ממוקד משתמש שיהדהד עם הקהל שיבקר באתר.

מהן התכונות שהייתם רוצים שיהיו באתר שלכם?

הגדירו את הפונקציונליות והתכונות החיוניות להצלחת האתר שלכם. לדוגמה, מסחר אלקטרוני, טפסי יצירת קשר, אינטגרציה של מדיה חברתית או כל אלמנט ספציפי שמתיישר עם המטרות שלכם.

מהן תכונות המותג העיקריות שלכם?

זהו את המאפיינים והערכים המרכזיים שמגדירים את המותג שלכם. אלה ישמשו כבסיס לרכיבים החזותיים והמסרים של האתר שלכם, ויבטיחו עקביות עם זהות המותג הכוללת שלכם.

מה אתם אוהבים באתר של המתחרים שלכם?

ניתוח אתרי האינטרנט של המתחרים שלכם יכול לספק תובנות חשובות. זהו אלמנטים שאתם מתחברים אליהם ותשקלו כיצד תוכל לבדל את האתר שלכם תוך שילוב תכונות מוצלחות שמתאימות ליעדים שלכם.

מהו ה-CTA העיקרי (קריאה לפעולה) של האתר שלכם?

הגדירו בבירור את הקריאה לפעולה העיקרית שאתם רוצים שהמשתמשים יבצעו באתר שלכם.
בין אם מדובר בביצוע רכישה, מילוי טופס או הרשמה לניוזלטר וכו'.

כיצד יגלו המשתמשים את האתר שלכם?

חשבו על הערוצים שבהם המשתמשים ימצאו את האתר שלכם. זה יכול לכלול מנועי חיפוש, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל או דרכים אחרות. התאימו את התוכן ואת אסטרטגיית ה-SEO שלכם כדי למקסם את הנראות בפלטפורמות הללו.

 

כיצד הייתם מודדים את הצלחת האתר?

קבעו מדדי ביצועי מפתח הניתנים למדידה כדי להעריך את הצלחת האתר שלכם. בין אם מדובר בשיעורי המרה, גידול בתנועה או מדדי מעורבות, יעדים שניתנים לכימות יאפשרו לכם לעקוב אחר ההתקדמות ולבצע התאמות מושכלות.

איזה פריטים יופיעו בתפריט האתר?

הגדירו את מבנה התפריט ורכיבי הניווט של האתר שלכם. תפריט מאורגן היטב משפר את חווית המשתמש ועוזר למבקרים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים. הקפידו לצור מפת אתר כדי להמחיש את מבנה האתר.

מה התקציב שלכם?

הגדירו תקציב לבניית האתר. בדקו את המחירים אצל כמה חברות מומלצות שיש להם ניסיון בבניית אתרים.

כמה מילים לסיכום…

על ידי בחינת היעדים, הקהל, התכונות והיבטים קריטיים אחרים, תוכלו להניח את הבסיס לנוכחות מקוונת מוצלחת. זכרו כי אסטרטגיה מחושבת היטב והבנה ברורה של המטרות שלכם לא רק תייעל את תהליך הפיתוח אלא גם תתרום להצלחת האתר שלכם בטווח הארוך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן