שימר לפנים – איך, כמה ולמה?

שימר ו-היילייטרים מהווים חלק חיוני ומרכזי כיום בכל ערכת איפור כאשר כמעט כל אישה המקפידה על טיפוח ואיפור הפנים עושה בהם שימוש לטובת הדגשת תווי הפנים. בסיקור הבא נסקור את התכונות והיתרונות של השימר ונבחן את הדברים שחשוב לבדוק בעת בחירת שימר לפנים שלך.

ראשית כל, מה זה בכלל שימר?
שימר הוא למעשה מוצר קוסמטי המשמש לאיפור ומעניק זוהר עדין לעור הפנים ולגוף במגוון גוונים מה שמאפשר התאמה אישית ויצירת מראה ייחודי משלך לטובת לוק יפה וזוהר המוסיף ניצוץ עדין לעור. משמעות המילה שימר באנגלית (Shimmer) היא לזרוח או לנצנץ. זוהי מילה שגם משמשת לתיאור תכונותיה של "הילה רכה" ונוהגים לעשות בה שימוש גם בהקשר של נופים ושקיעות. עולם האיפור ניכס לעצמו את המונח כדי להמחיש מה אנחנו יכולות ליצור עם תכשיר איפור פשוט שנותן לנו את אותו אפקט זוהר רך, מעניק נפח ומדגיש תווי פנים.

איך משתמשים בשימר?
באופן כללי ניתן לעשות שימוש בשימר בנפרד או לערבב עם מוצרי טיפוח אחרים לקבלת אפקט דרמטי יותר. אפשרי למרוח את השימר עם מברשת, ספוג או אפילו עם אצבעותיך למריחה מדויקת יותר. התחילי על ידי שימוש בכמות קטנה ותתקדמי לרמת הניצוץ הרצוי לך. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשי בתרסיס או אבקה לאחר מכן כדי לעזור לשימר להישאר במקומו. ניתן להשתמש בשימר כאמור ליצירת מראה זוהר לפנים ולגוף, וגם להדגשה, יצירת מימד ועומק לפנים.

מהם היתרונות בשימוש בשימר?
השימוש בשימר בבסיסו יכול לספק מראה זוהר המשפר את היופי הטבעי של העור. שימר מתאים גם יכול לעזור בהבלטת אזורים מסוימים בפנים כמו עצמות הלחיים או העיניים, תוך הוספת טאץ' של זוהר לכל לוק איפור שתבחרי.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים שימר?
השימר משמש אצל נשים רבות לטובת הבהרת אזורים גבוהים בפנים, עצמות לחיים, גשר האף ועצמות הגבות. כפי שהוזכר קודם, המטרה המרכזית היא לרוב להדגיש את תווי הפנים וליצור גובה ונפח באזורי האיפור. שימרים לפנים אינם בהכרח תמיד מנצנצים ולמעשה ייתכן שהשימר פשוט יהיה בצבע מעט בהיר יותר מגוון הפנים שלנו. הבהרה באזורים ספציפיים בפנים יוצרת אפקט הדגשה, המעניק לפנים זוהר רך.

ישנם כיום מספר מותגים מובילים ונחשבים בתחום המציעים דגמי שימר איכותיים דוגמת "אנסטסיה בוורלי הילס" (Anastasia Beverly Hills), המותג האיטלקי "פופה מילאנו" (PUPA Milano), אסנס ESSENCE ועוד כאשר אחת הבשורות החמות והמעניינות לאחרונה מגיעות מכיוון מותג הביוטי BYNETA (של הדוגמנית נטע אלחמיסטר) המציג שימר מומלץ לפנים בשם Body Glow Bronze.

מרבית השימרים מגיעים במגוון מרקמים וגוונים שונים, בין היתר ישנם שימרים נוזליים, לצד קרמיים צפופים יותר. ישנם גם סטרובים עם אפקט שיזוף וחלקם כוללים גם הגנה מסוימת מפני השמש כאשר השימוש בכולם הוא בדרך כלל קל ונוח מאוד. שימוש נכון בשימר מאפשר לכל אחת מאיתנו ליהנות ממראה זוהר ויוקרתי בלי הרבה מאמץ ובלי להיעזר במאפרת מקצועית. בנוסף כדאי לדעת כי איפור עם שימר מתאים מאוד לשימוש עם אביזרי פנים כמו משקפי שמש.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים