הדפסה על שמיכה – מתנה טובה לחורף

בין הדברים שיותר כיף לעשות בימי החורף הקרים, זה להתכרבל בבית עם שמיכה מפנקת ונעימה. את השמיכות ניתן לרכוש במגוון רחב של גדלים, סוגי בד, עיצובים ואף הדפסים שונים. הדפסה על שמיכות, יכולה להוות פתרון אידיאלי שבעזרתו ניתן להעניק מתנה מושלמת, במיוחד בחורף.

שמיכות עם הדפסים – מתנה אידיאלית

על גבי השמיכות ניתן להדפיס כמעט כל דבר. החל מטקסט מרגש ואיחולים לבבים ועד לתמונות משותפות יחד עם נמען המתנה. בשל כך, שמיכות מודפסות יכולות לשמש כמתנה מושלמת במקרים הבאים:

·         מתנה מפנקת ומקורית לעובדים וללקוחות – במידה ומדובר במסעדה, מלון או כל בית עסק שרוצה לפנק את העובדים שלו או את הלקוחות, יוכל למצוא את מבוקשו על ידי רכישת שמיכות מודפסות. הודות לאפשרויות ההדפסה הרבות, ניתן לשלב איחולים אישיים לכל עובד, או לחלופין להתאים את הטקסט לאירוע שבגינו ניתנת המתנה.

·         שמיכות מודפסות ככלי שיווקי – בעלי עסקים רבים, מבינים היטב את החשיבות שיש בשיווק ופרסום העסק, בכל פלטפורמה אפשרית. כשם שניתן למצוא שקיות, קופסאות, מפיות וכן הלאה, שעליהן מוטבע הלוגו של העסק, כך ניתן להיעזר בשמיכות כשטח פרסומי איכותי. במידה והשמיכות ניתנות כמתנה, יוכל נמען המתנה להשתמש בשמיכה בבית או בכל מקום אחר, ומבלי להשקיע מאמץ נוסף הוא בעצם מפרסם את העסק שהעניק לו את השמיכה.

·         מתנה ליום הולדת – על מנת להעניק מתנה, שתשמח את חוגג היום הולדת, חשוב לבחור מתנה שתהיה שימושית עבורו. על כן, בחירה בשמיכה מפנקת ונעימה, יכולה להוות מתנה נכונה ושימושית, בייחוד בימי החורף. על מנת לשדרג את המתנה, ניתן לשלב הדפסים שונים, כמו איחולים לבביים לחוגג היום הולדת, או לחלופין, לשלב תמונה משותפת שלכם יחד.

·         מתנת סיום תקופה – בין אם מדובר על סיום תקופה במקום עבודה מסוים, או כל סיום תקופה במקום שהיה משמעותי בחיים, ניתן להשתמש בשמיכות מודפסות כמתנה מקורית ושימושית. כמו כן, בעזרת הדפסים מותאמים אישית על גבי השמיכות, ניתן לייעד אותן גם כמזכרת שתישאר לאורך זמן.

·         החדרת מוטיבציה – לכל אדם שמבקש לעודד אדם אחר, או לחלופין על מנת ליצור אווירה מעודדת ולהחדיר מוטיבציה לכל אחד ואחד, ניתן להיעזר במשפטי מוטיבציה שיעודדו ויחדירו אנרגיה ומוטיבציה. מבין הדרכים הרבות לעשות זאת, הדרך היותר יצירתית, היא הדפסת משפטי מוטיבציה על גבי שמיכות, ולהעניק אותן לאנשים שאותם רוצים לעודד. כמובן שתמיד ניתן להנות משמיכות מודפסות עם משפטי מוטיבציה גם לשימוש עצמי.

מהיכן מומלץ לרכוש שמיכות עם הדפס?

המגוון הגדול של החנויות המספקות שירות הדפסה על שמיכות, מצדו האחד של המטבע מעניק אפשרויות בחירה רבות ומגוונות, אך מצדו השני מקשה על בחירת החנות המתאימה ביותר. לכן, טרם בוחרים בחנות המספקת את השירות הנ"ל, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים:

·         הדפסה מקצועית – בין אם מדובר על רקמה ממוחשבת ובין אם מדובר על הדפס דיגיטלי על השמיכות, חשוב לבחון את איכות העבודה ואת התוצר הסופי. שכן, כאשר העבודה מתבצעת באמצעות ציוד מקצועי ואיכותי, ההדפסה שתתקבל תהיה ברורה ותחזיק מעמד לאורך זמן.

·         צוות מומחה ומיומן – צוות העובדים שמבצע בפועל את פעולת ההדפסה, מוכרח להיות מומחה ומיומן בהדפסה על גבי שמיכות ומוצרי טקסטיל שונים. זאת משום שגם אם מדובר בציוד המתקדם והחדיש ביותר, במידה ואין איש מקצועי ומיומן בתחום, התוצאה שתתקבל לא תהיה איכותית.

·         שיקול כלכלי – מומלץ לערוך השוואת מחירים בין כמה חנויות המציעות את אותו המוצר. בעזרת השוואת מחירים קצרה, ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן.

·         איכות הבד – מעבר לאיכות ומקצועיות ההדפסה, חשובה לא פחות היא איכות הבד של השמיכה. שכן, שמיכות העשויות מבד נוח ונעים למגע, תהיינה שימושיות הרבה יותר מאשר שמיכות שעשוית מבד שאינו נעים

·         עמידה בזמנים – במידה ומדובר על שמיכות מודפסות, שאמורות להוות מתנה, חשוב לוודא עם החנות כי היא אכן תעמוד בזמנים ותספק את השמיכות בזמן שהוגדר מראש.

·         עמידות בכביסות – איכות השמיכה מושפעת מהיבטים רבים, ביניהם ניתן למנות את היבט עמידותה בכביסות לאורך זמן. שמיכות איכותיות אמורות שלא להיהרס לאחר כביסות בודדות ולהמשיך להיות נעימות למגע לאורך זמן רב.

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים