הז'קטים הלוהטים שיחממו אותך בחורף

חורף 2023-2022 כבר פה, מה שאומר שאפשר ללבוש ז'קטים מחממים ואופנתיים. אז כדי לעמוד בקצב הטרנדים האופנתיים ולהפוך את החורף שלך לחם ומהנה יותר, כדאי לשקול מעיל חדש. וכשאנחנו אומרים מעיל אנחנו מתכוונים לז'קט.

למה בכלל ללכת עם ז'קט?

הם לא נפוצים בישראל כמו שהם בחו"ל ורמת הקרירות כאן לרוב לא מספיקה כדי להצדיק ללכת עם ז'קט מבלי להזיע כל פעם שהשמש יוצאת מבעד לעננים

עד לפני כמה עשורים, כשהטמפרטורות החלו לרדת, אנשים רבים בחרו ללבוש סוודרים כדי להימלט מהקור. למרבה המזל, אירופה מספיק קרובה אלינו והמוני ישראלים נוהגים לבקר בה וכך הז'קטים החלו לעשות קאמבק לישראל, בראש ובראשונה מטעמים אופנתיים.

ז'קט מעוצב הוא פריט שיכול להשלים כל בגד ואפשר ללבוש אותו לעבודה, לבית קפה וכו'.

ז'קטים יד שנייה

ישנם סוגים רבים של ז'קטים יד שנייה בשוק, והם מגיעים במגוון חומרים וסגנונות. ניתן ללבוש אותם כפריט עצמאי או כחלק מחליפה. הם יכולים להיות יותר רשמיים או ספורטיביים, ארוכים או קצרים, עבים או דקים. מבחינת החומר – יש ז'קטים מעור, ז'קטים מבד, ז'קטים מג'ינס וכו'.

מידי שנה מגמות האופנה העולמיות מכתיבות עיצובים חדשים לז'קטים שנמכרים בחנויות הבגדים, אך למרות שהעיצובים משתנים, ז'קטים תמיד ילכו נהדר עם מראה שכבות אופנתי.

 ז'קט ספורט אלגנט – מי אמר שספורטיבי לא יכול להיות אופנתי ויוקרתי? ז'קט ספורט אלגנט

רוצות לקנות ז’קט אופנתי לנשים לחורף?

לפניכן מיטב הלהיטים החמים חורף 2022-2023

ז'קט עור ­- הוא להיט הסטייל בחורף הזה. זהו פריט חובה בכל ארון בגדים וז'קטים מסוג זה יהיו שימושיים לשנים רבות. ז'קט עור מגיע במגוון צבעים וסגנונות כך שתוכלי למצוא אחד שיתאים גם לסגנון האישי שלך וגם על פי סוג האירוע.

בחורף הזה, הטרנד הספורטיבי יימשך, עם דגש על מעילי עור בשילוב עם מכנסי עור. לכי גם על מגפיים כדי להשלים את המראה שלך.

מה שיפה בז'קטים מעור הוא שיש לך הרבה אפשרויות לצבעים. את יכולה לבחור כל דבר, מצהוב ועד ורוד, או ללכת על המראה הקשוח, הקלאסי והשחור. בחורף הזה, הצבעים הכי טרנדיים לז'קטים הם גוונים של בורדו, ורוד, כסף, כחול, וסגול. לדוגמא, תוכלי לבחור בז'קט ורוד בגוון אופטימי או בגוון מאופק יותר כמו קאמל, שישתלב מצוין עם הנעליים או התיק שאת לובשת.

ז'קטים ססגוניים במיוחד – יש מעילי וז'קטים לחורף מגיעים במגוון הדפסים עם ערכות צבעים שונות, נועזות ומושכות את העין. תוכלו למצוא גם סוגים שונים של הדפסי חיות – פסים כמו של זברה או נמר, למשל.

ז'קט כחלק מחליפה – אנחנו רואים יותר נשים שבוחרות בז'קטים תואמים שישתלבו עם התלבושת השלמה שלהן. זה יוצר מראה די מגובש, וצבעים בהירים תורמים לייחודיות המראה של חליפות אלגנטיות, ספורטיביות, רכות, מחויטות וכדומה. אפשר ללבוש אותם למשרד או לבר – וכמובן שאת יכולה גם ללבוש אותם כפריטים עצמאיים.

מעיל ספורט / ז'קט ספורטיבי אם את מרגישה קשורה מדי למראה הספורטיבי של עליונית קלילה עם קפוצ'ון – תמצאי הרבה ז'קטים במראה ספורטיבי אך רענן שנמכרים החורף. מדובר במעילים בעיצוב ובהשראת וינטג' – חלקם מגיעים עם לוק ספורטיבי בסגנון ענפי ספורט שונים כמו טניס, באולינג, כדורסל, בייסבול, וכו'. המראה הזה משתלב בצורה מושלמת עם ג'ינס או מעל לשמלה צמודה למראה קליל, צעיר ורענן.

מראה רטרו עתידני אופנת רטרו עתידני זה מה שאנו מקבלים כשלוקחים את אופנת הניינטיז ומעצימים את המראה הבועט שלה לגבהים חדשים. מדובר בז'קטים קצרים עם צווארון ייחודי, הדפסים גיאומטריים שונים, בדים סינטטיים וכתפיים רחבות, מראה המתאים למי שרוצה להגיע לאירוע אופנה במראה שאי אפשר לפספס.

לזרוח למרחוק ואם כבר מדברים על מוגזם, חייבים להזכיר גם את האפשרות של ז'קט נצנצים מבריק במיוחד. המראה הזה מגיע בהרבה עיצובים, למשל ז'קט שחור אלגנטי עם פאייטים שייראה נהדר עם שמלה שחורה מתחת, או ז'קט בצבע נועז ואמיץ כמו סגול או ורוד שיהיה מושלם למסיבת הריקודים הבאה שתלכי אליה.

המראה המשובץ אם יש עיצוב לז’קטים שתמיד חוזר, אלו הן המשבצות האלגנטיות (המראה הקלאסי הנצחי באנגליה). החורף הזה, המשבצות עשו קאמבק גדול, עם כל מיני משבצות בהיצע. ישנן משבצות גדולות וקטנות, בשחור לבן או בצבעים אחרים. לחלקן יש עיצוב סימטרי בעוד שיש ז'קטים בעיצוב לא סימטרי.

בחירה בז’קט משובץ תעניק לך פריט אלגנטי שניתן להתאים לכל תרחיש, החל מנסיעה לעבודה ועד לאירוע ערב עם עניבה.

ז’קטים שתמיד באופנה יש פריטים שתמיד נשארים באופנה – למשל, ז'קט עור ומשבצות, או ז'קטים מג'ינס שתמיד יהיו באופנה. זה מקנה לך מראה קליל ונוח. שימי לב שגם ז'קטים מחויטים הם בעלי מראה "נצחי" ותמיד יהיו באופנה, כמו גם ז'קטים לבנים שזוכים לסימפטיה שנה אחר שנה.

ז'קטים מג'ינס – תמיד באופנהז'קטים מג'ינס

ז’קטים בסגנון וינטג' בשנים האחרונות, זה נחשב למאוד אופנתי וטרנדי, ובחורף הזה נדמה שהוינטג' חזק מאי פעם. עם התמקדות בסגנונות של לפני עשרות שנים, יצירות ייחודיות ומקוריות אלה הפכו שוב לטרנד האופנה הפופולרי ביותר.

רוב הז'קטים האלו מעולים לתלבושת שכבות. ניתן למצוא אותם בכמה אתרי (וחנויות) יד שנייה, וכדאי שיהיה לך לפחות אחד בארון הבגדים שלך.

ז'קטים וינטג' אפשר להשיג גם במידות גדולות. יש ז'קטים בגוונים של שחור ולבן שהופכים את פריט הלבוש ליצירת אומנות. ישנם גם ז'קטי וינטג' מכותנה עם סגירה בגובה המותניים, וזה מגיע עם רוכסן לימים קרים. זה פתרון נוח וחם שמכין אותך היטב לחורף.

ז'קטי וינטג' מחויטים נחשבים למאוד קלאסיים, וניתן להשיג אותם במגוון צבעים ובין היתר ירוק וסגול שמותירים רושם עז על המתבוננים. מומלץ לא לוותר על כיסים גדולים מקדימה, הכיסים בחזית משלימים את המראה הוינטג'י המיוחל.

למעשה הרבה יצרנים מיצרים כיום ז'קטים בסגנון וינטג' כך שלא צריך להתאמץ ולחפש חנות יד שנייה מושלמת כשאפשר גם ללכת עם מותגים ומעצבים מקומיים בין אם מדובר על ז'קט קל משקל או על ז'קט דמוי פרווה.

נסיים בהמלצה על מותג יחיד במינו:

ז'קטים לנשים של המותג SEESTARZ

סיסטרז עומדת מאחורי ליין ביגוד בעיצוב אלגנטי ושיק הכולל ז'קטים / מעילי נשים במגוון דגמי קרדיגן, טרנץ, ג'ינס, בלייזר ועליוניות.
 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים