התכשיטים שישדרגו לך את לוק הכלה בסטייל

ערב הכלולות שלך הוא ערב חגיגי ומיוחד של התרגשות ושמחה, ערב שמצדיק יותר מכל אירוע אחר בחיים השקעה בלוק חד פעמי ויוצא דופן בו כל פרט ופרט נבחרים בקפידה. אמנם התכשיט המרכזי של הערב הוא את בעצמך, הכלה עצמה, או לכל הפחות טבעת הנישואין שיענוד לה עלם החמודות הנבחר תחת החופה, אולם את המראה המנצנץ, הזוהר והמושלם ניתן לשדרג ולהעצים באמצעות מספר תכשיטים ייחודיים להשלמת מראה בלתי נשכח. לשם כך, ריכזנו עבורך כאן את פריטי התכשיטים שיוכלו לעשות את ההבדל ולשדרג את הלוק שלך בערב החתונה עם המון סטייל נוצץ:

ראשית כל, עגיליםעגילים הם פריט חובה לכלה כאשר בבסיס הדברים כדאי לשלב אותם עם סגנון ומראה הטבעת הנבחרת, אולם לחלוטין לא חייב להיצמד לסט זהה ואחיד. העיקרון המנחה הוא שמירה על גוון / חומר דומה, כלומר במידה ונבחרה טבעת זהב צהוב בשיבוץ אבני יהלום, רצוי לשלב עגילים מזהב דומה, אולם אין בהכרח צורך בנצנוץ נוסף של יהלומים שיהפכו את הלוק הכללי למעט עמוס לעין ובכל מקרה לא נשלב זהב צהוב עם זהב לבן / כסף או מתכת אחרת.

ערב הכלולות הוא לא המקום לטעמנו לעגילים ארוכים מדי שיגנבו פוקוס מהמראה המושקע הכללי, ועוד פחות לעגילי חישוק שיהוו מפגע בטיחותי לכלה בערב של חיבוקים, ריקודים וחיכוך עם עשרות ומאות אורחים. אנחנו חושבות שנכון יותר לבחור באפשרות של עגילי יהלומים צמודים במבנה רך וגמיש שאינם נוטים להסתבכות בשיער, בבגדים או בכל אלמנט אחר.

שרשרת כמובןהשמלה הלבנה הנהוגה ביהדות במעמד הכלולות משדרת טוהר והתחדשות, ומבדילה את הכלה מכל אישה אחרת באולם (חוק לא כתוב אך מחייב במיוחד במדינתנו קובע כי אם מלאו לך למעלה מ-5 שנים, לבישת שמלה לבנה לחתונה שאינה שלך היא בבחינת עבירה מוסרית שלא תיעשה). המראה הנקי של השמלה הלבנה ישתלב נהדר עם נגיעות מנצנצות של יוקרה, באמצעות שרשרת עדינה אך בעלת נוכחות, שתשתלב בלוק הכללי אך לא תשתלט עליו.

שרשרת מתאימה לכלה תהיה לרוב עשויה זהב צהוב או לבן כאשר מומלץ לבחור בשרשרת בעלת חוליות אחידות ללא תליון שימשוך את תשומת הלב, אולם ניתן בהחלט לשלב שרשרת מוזהבת עם עיטורי יהלום עדין או שרשרת בשיבוץ פנינים לבנות ומנצנצות שידגישו את המראה החגיגי.

ואפשר גם צמידצמידים עשויים להעניק את הממד לייחודיות של הכלה ולספק מקום לסגנון האישי ולצבעוניות שנעדרת מן הלוק המחייב, אך רצוי לזכור כי צמידים מיטלטלים על פרק היד לאורך שעות עשויים להיות לא נוחים לעתים בערב שבו לצד המראה המושקע, חשובה במיוחד גם הנינוחות האישית, לכן אם בכל זאת צמידים זה הסטייל שלך, תוכלי לנסות למצוא לך צמיד יהלום עדין ונוח כזה שישתלב היטב בלוק הכללי שלך מצד אחד ומצד שני יאפשר לך להנות מהערב מבלי להתעסק יותר מדי במתרחש באזור כף היד.

אפשרות מעניינת נוספת עשויה להיות צמיד רגל המשתלב בנוחות על פרק הקרסול, מעל לנעלי העקב הלבנות, הגבוהות והמרשימות, וייתכן שבשלב מסוים של הערב גם יונח לראווה על קרסולה של רגל יחפה. צמיד רגל מתאים במיוחד לאירועי חתונות בעונת הקיץ שבפתח ולכלות המתכננות לאחר החופה להחליף את לוק הכלה החסודה בשמלת מסיבות צעירה וקצרה יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש