מתקנים מתנפחים להשכרה – כיף בלתי רגיל

מתקנים מתנפחים להשכרה

מתקנים מתנפחים הינם אטרקציה פופולרית לאירועים ומסיבות מזה 16 שנה. מתקנים מתנפחים נהפכו לפריט חובה בכל יום הולדת או אירוע וגורמים לילדים הנאה מרובה. גיבושון מתנפחים מציעים לכם שלל מתקנים מתנפחים לבחירה. מתקנים יבשים או מתקנים רטובים לבריכה. מתנפחים הפכו לאטרקציה פופולרית ביותר באירועים הגורמים הנאה לכל הילדים, נערים וטף. אנחנו בעולם המתנפחים, מציעים לכם מגוון רחב של מתנפחים להשכרה בסגנונות וגדלים שונים. מתקנים מתנפחים ישדרגו לכם את האירוע בתקציב יחסית קטן. הפעלת המתקנים מתבצעת באמצעות אנשי צוות שהוכשרו לכך במיוחד: אנשי צוות אלה יהיו אחראים גם על פירוקם ואיסופם של המתקנים מהשטח בתום האירוע.

מחפשים מתקנים מתנפחים? מחפשים אטרקציות לאירועים?

בין המתקנים הפופולריים אפשר למצוא: מגלשות מים בגדלים וגבהים שונים, קירות טיפוס ברמות אתגר שונות, טרמפולינות בצבעים וגדלים שונים ועוד. מתקנים מתנפחים הפכה לאטרקציה פופולרית, אשר גורמת הנאה גדולה לכל הילדים, נערים וטף. אנחנו בעולם המתנפחים, מציעים לכם מגוון רחב של מתנפחים להשכרה בסגנונות וגדלים שונים. כאלה מתקנים שיעלו לילדכם את האושר והשמחה לקפוץ וליהנות מכל מתקן ואטרקציה כזו או אחרת לפי התאמת האירוע שלכם. יש להדגיש, כי השכרת מתנפחים לאירועים יכול להוות פיתרון מושלם לשדרוג האירוע שאליו אתם נערכים.

מתקנים מתנפחים להשכרה – איסוף עצמי או הקמה אצל הלקוח

מתקנים מתנפחים הם האטרקציה המושלמת לאירועי ילדים אם אתם מתכננים אירוע לילדים ומחפשים איך לקשט ולשדרג אותו הנה לכם רעיון מקורי השכרת טרמפולינות מתנפחות המאפשרות לילדים ואפילו בני נוער לקפוץ עליהן, להשתעשע וליהנות במסיבה. ישנם 2 שיטות להביא מתנפחים לאירוע שיטה אחת הבאת מתנפחים באיסוף עצמי אתם מתקשרים אלינו ואנו מתאמים אתכם מקום ושעה לאיסוף המתנפח מהמחסנים שלנו. שיטה שנייה היא להזמין את גיבושון מתנפחים אליכם אנו נבוא אליכם שעה לפני תחילת האירוע לפתוח את המתנפח עם או בלי גנרטור תלוי בכם אם אתם יכולים לספק לנו חשמל או לא. לפעמים פתיחת המתנפח נעשית באיזור פתוח בשטח הרחב ללא אפשרויות אנרגיה וחשמל.

מהם מתקנים מתנפחים?

מתקנים המתנפחים הינם מתקנים העשויים מ -PVC חומר גמיש אך מספיק קשה להכיל את הילדים המטפסים עליהם. הם גדולים ומרשימים ביותר צבעוניים וססגוניים כאחד. המתנפחים מעשירים את האירוע ומשרים אווירת כיף ושעשוע.אצלנו ניתן להשיג את כל סוגי המתקנים מתנפחים בגדלים ונפחים שונים, מתקנים רטובים ומתקנים יבשים כאחד: טירה טרמפולינה, אתגרון, מגלשה יבשה, מגלשה רטובה, קיר טיפוס, טרמפולינה, בנג'י רן, הפל אותי, מיטת שעשועים, מגלשת קצף, מגלשת סליידר, מתקן סומו, השור הזועם ועוד.

מתקנים מתנפחים הינם חובה בימי הולדת והפקות ענק בין אם באירועים פרטיים בבית או בחצר ובין אם בשטח הפתוח או באירוע חברה. אין ילד שלא רוצה שיום הולדתו או בר המצווה שלו יראו כמו לונה פארק ענקי של מתנפחים.

מהם הסוגים והדגמים השונים של מתקנים מתנפחים?

ישנם סוגים רבים של מתקנים מתנפחים הנפוצים ביותר הם מתנפחי הטרמפולינה והמגלשות. נוסף למנפחים אלו ישנו גם קיר טיפוס השייך למתנפחי אתגריים ניתן גם למצוא בריכות מים מתנפחות או מגלשות מים קמיקזות מתנפחות ועוד.
גיבושון מתנפחים יתאימו לכם את המתנפח המתאים לכם לפי תנאי השטח בו האירוע יעשה ולפי כמות המוזמנים שלכם. ישנם מנפחים קטנים שלא יכולים להכיל יותר מ- 5 ילדים אחרת המתקן יקרוס ויש מתקנים מתנפחים ענקיים היכולים להכיל 10 ילדים ויותר במקביל והמתנפח ישאר יציב ביותר.
  גיבושון מתחזקים את המתנפחים שלנו אחרי כל אירוע מנקים אותו ומאחסנים אותו במקום נקי ומוצל לשימוש חוזר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן