איך מגינים על הבית מפני פורצים?

איך מגינים על הבית מפני פורצים?

פריצה לבית היא אירוע מטלטל. בלי קשר לאובדן אפשרי של כסף ורכוש, זוהי חדירה גסה לפרטיות שלכם, למקום אשר משמש עבורכם מקלט.

כדי לצמצם ככל הניתן את עוגמת הנפש בתרחיש כזה, אתם צריכים ביטוח תכולה לדירה שלכם. מעבר לזה, כדי להיות מוכנים, חשוב שתדעו כמה שיותר על פריצות. הכנו לכם כמה טיפים, שיעזרו לכם להגן על הבית שלכם מפני פורצים.

פריצות מתרחשות לרוב באור יום

פורצים לא רוצים להיתקל באנשים. לכן, בניגוד למיתוס לפיו פריצות מתרחשות בלילה, על פי מחקרים יותר ממחצית מהן קורות במהלך היום, כאשר רוב האנשים נמצאים בעבודה או בבית הספר. לעתים קרובות גנבים מחפשים סימנים שאף אחד לא נמצא בבית.

הם אוהבים את הדרך הקלה. הם לא רוצים לעשות רעש. הם לא רוצים להיתפס.

כמובן, אתם לא יכולים להיות בבית כל הזמן. אבל אתם כן יכולים לנסות ליצור את הרושם שאתם כן, בעזרת אורות דולקים, רדיו פתוח וכו'.

מזג אוויר חם מקדם פריצות

ככל שהטמפרטורות עולות, כך גם שיעורי הפריצות עולים, על פי מחקר שנערך לאחרונה. השילוב של ימים ארוכים יותר ומזג אוויר נעים פירושו שאנשים מבלים יותר זמן מחוץ לבית.

מה אפשר לעשות? בואו נדבר על תפקידם של חלונות ודלתות בתחום הפריצות לבתים.

דלתות ומנעולים

מנעולים רבים – במיוחד אלה המוצבים על דלתות משניות כמו בכניסות אחוריות או במרפסות – אינם חזקים מספיק כדי להרחיק פורצים. להגנה הטובה ביותר, כל הדלתות החיצוניות צריכות להיות ללא חלונות.

כמו כן, אתם לא יכולים להשאיר אף דלת כניסה לבית שלכם ללא מנעול. אם עברתם דירה לאחרונה, תקפידו להחליף את כל המנעולים. בעלים קודמים יכול היה להשאיר מפתח רזרבי לחברים, שכנים או דוג-סיטרים. כלומר, אם תשאירו את אותם מנעולים, לא תדעו למי יש גישה לבית.

ומה לגבי הסתרת מפתח רזרבי? תזכרו שאם אתם חושבים על מקום מסתור כלשהו, גם הפורצים עשויים לחשוב עליו. במקום זה, עדיף למסור אותו לשכן מהימן.

דלתות הזזה מזכוכית

דלתות מהסוג הזה יכולות להיות קלות לניפוץ, ולעתים קרובות משאירות אתכם פגיעים להתקפה. הן גם ידועות לשמצה בשל כשל במנעולים. מומלץ לאבטח דלתות כאלה עם מקל מטאטא, דיבל או בשיטה אחרת. אפשרות נוספת היא התקנת גלאי שבירת זכוכית, שמפעילה אזעקה כאשר מזהה קול של זכוכית מנופצת.

חלונות

ברור שאתם רוצים לפתוח כמה חלונות כדי להכניס קצת אוויר צח פנימה, במיוחד כשמזג ​​האוויר מתחמם. עם זאת, חשוב שתזכרו את הסכנות הכרוכות בכך: אם תשכחו לסגור או לנעול את החלונות – תהיו חשופים מאוד לפריצות. גם אם כן תסגרו אותם, חלונות רבים מתנפצים בקלות, ומהווים דרך כניסה קלה לבית.

חשוב להיות זהירים, לרכוש ביטוח תכולה לדירה ולשקול שילוב של אמצעי אבטחה יעילים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש