מזג אוויר באנטליה טורקיה

מה מזג האוויר באנטליה טורקיה?

אנטליה היא עיר חוף ים תיכונית ובירת מחוז אנטליה באזור הים התיכון של טורקיה. העיר ממוקמת בחלקו המזרחי של חוף הים התיכון, מול מפרץ אנטליה.

מזג האוויר באנטליה משתנה מאוד בהתאם לחודש זה. בקיץ, יש שיא ממוצע של כ-33 מעלות צלזיוס (91 פרנהייט) ושפל של כ-25 מעלות צלזיוס בממוצע (77 פרנהייט). בחורף, יש שיא ממוצע של כ-15 מעלות צלזיוס (59 פרנהייט) ושפל של כ-8 מעלות צלזיוס בממוצע (46 פרנהייט).

מזג האוויר באנטליה, טורקיה, מזג האוויר באנטליה, טורקיה, טמפרטורה

מזג האוויר בקיץ חם ולח עם טמפרטורות סביב 32 מעלות צלזיוס. הטמפרטורה הממוצעת בחורף היא סביב 10 מעלות צלזיוס.
בכדי לבדוק מידע על מזג אוויר באנטליה ניתן לבקר באתר antalya.co.il

מה ללבוש באנטליה כשאתה מבקר

אנטליה היא יעד תיירותי, ומזג האוויר יכול להיות חם מאוד. מאמר זה יעזור לך להתכונן למה ללבוש באנטליה כשאתה מבקר.

הזמן הטוב ביותר לבקר באנטליה הוא מאפריל עד אוקטובר, מה שאומר שמזג האוויר ממש נחמד. הטמפרטורה נעה בין 18°C (64°F) ביום ל-13°C (55°F) בלילה.

חודשי הקיץ הם יולי ואוגוסט, בהם הטמפרטורות יכולות להגיע עד ל-40 מעלות צלזיוס (104 מעלות צלזיוס), אז עדיף לא לבקר אם אינך רוצה יותר מדי חום או לחות.

טורקיה היא מדינה עם נוף מגוון. מההרים הגבוהים ועד לחוף הים השחור, יש הרבה אקלים ודפוסי מזג אוויר שונים. עדיף לארוז בגדים שמתאימים לכל האקלים הללו.

הבגדים הטובים ביותר לטורקיה תלויים במקום שבו תבלה את רוב זמנך בזמן הביקור. לדוגמה, אם תבלו את רוב זמנכם בהרים הגבוהים, אז כדאי להביא בגדים שמתאימים למזג אוויר קר כמו ז'קטים חמים וסוודרים. אם תבלה את רוב זמנך ליד חוף הים השחור, אז בגדים קלים כגון חולצות טריקו ומכנסיים קצרים יהיו הטובים ביותר.

למה לצפות לטמפרטורות קיץ וחורף?

אנטליה היא עיר באזור הים התיכון של טורקיה. לעיר יש תרבות והיסטוריה עשירה, כמו גם נקודות יופי טבעיות רבות. זהו גם יעד תיירותי חשוב עם חופים, חיי לילה והזדמנויות קניות.

הטמפרטורה הממוצעת באנטליה נעה בין 18-30 מעלות צלזיוס בחודשי הקיץ ל-4-12 מעלות צלזיוס בחודשי החורף.

אנטליה היא יעד תיירותי פופולרי בשל האקלים החם והחופים היפים שלה. העיר ממוקמת באזור הים התיכון וטמפרטורה ממוצעת היא 23 מעלות צלזיוס.

הטמפרטורה הממוצעת באנטליה טורקיה היא 23 מעלות צלזיוס לאורך כל השנה, כאשר יוני הוא החודש החם ביותר עם ממוצע של 30 מעלות צלזיוס. טמפרטורות החורף מתונות, כאשר ינואר הוא החודש הקר ביותר בממוצע של 15 מעלות צלזיוס. האקלים של העיר הוא סובטרופי, כלומר קיימות שתי עונות: קיץ וחורף. הקיץ נמשך ממאי עד אוקטובר ואילו החורף נמשך מנובמבר עד אפריל. זה גם אומר שיהיה חם במהלך היום אבל קריר בשעות הלילה.

ניתן לתאר את הקיץ באנטליה טורקיה כחמה, לחה ושטופה שמש עם טמפרטורות שמגיעות עד 30 מעלות צלזיוס ברוב הימים. הטמפרטורות יתחילו לרדת בסביבות השקיעה כשהשמש תשקע ויגיע הזמן לארוחת ערב או משקה בשעה

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים