כל מה שצריך לדעת לקראת הלידה

אם את תוהה מהן אפשרויות הלידה שלך, עדיף לשוחח עם המיילדת או הרופא שלך על בריאותך, בריאות תינוקך ואיזה אפשרויות הכי טובות עבורך. קראו ודנו על טכניקות שונות לשיכוך כאבים עם המורה או המיילדת שלכם ל-NCT, ושאלו אם תוכלו לבקר במחלקת היולדות או בבריכת השחייה שבה אתם מתכננים ללדת את תינוקכם בגיל צעיר. זה יכול להפוך את הצירים שלך לחזקים וכואבים יותר, אז המיילדת שלך תדון איתך על הקלה בכאב. אוקסיטוצין יכול להפוך את הצירים שלך לחזקים יותר, סדירים יותר ולהתחיל במהירות, כך שהמיילדת שלך תדון איתך בהקלה בכאב.

אם מעבר המים לא עוזר

הרופא או המיילדת שלך עשויים להציע להשתמש בתרופה הנקראת אוקסיטוצין (הידועה גם בשם סינתוצינון) כדי להגביר את הצירים שלך. אבל שים לב שאפידורל יכול להאריך את הלידה הפעילה שלך, אומר מחקר חדש של OB/GYN, אז דבר עם הרופא שלך.

זה עשוי להימשך זמן רב יותר עבור אמהות ונשים שעברו אפידורל בפעם הראשונה

למעשה, הרבה יותר נפוץ שאישה בלידה מופיעה במהלך לידה מוקדמת (כאשר צוואר הרחם מורחב בפחות מ-4 סנטימטרים), שיכולה להימשך בין מספר שעות למספר ימים, והיא נשלחת הביתה. אין זה נדיר שיולדת, במיוחד יולדת בפעם הראשונה, נשלחת הביתה לאחר שהגיעה לבית החולים מוכנה ללידה. אתה עשוי להיות מודאג לגבי הגעה לבית החולים בזמן ו/או איך הלידה שלך תעבור.

למעשה

במיוחד אם זה ההריון הראשון שלך, אולי תרצה להישאר בבית למשך זמן מה ולנסות למצוא דרכים להרוג את הזמן בזמן שאתה בלידה מוקדמת, אבל לפני שהצירים שלך יהפכו תכופים ואינטנסיביים יותר (ו אתה תבחין בדפוס). והגיע הזמן ללכת לבית החולים. צירים זה לא הזמן להגיד לאמא שלך שאתה לא רוצה אותה בחדר בזמן שאתה בלידה. עשו כל מה שאתם מרגישים שנכון לכם עכשיו וסמכו על כך שבן הזוג שלכם (הכירו את האדם שאינו בלידה) יבין. ודא שבן הזוג שלך ללידה יכול להיות זמין ברגע שהלידה מתחילה, גם אם זה מוקדם בכמה שבועות או באיחור של שבוע או שבועיים.

אם את הולכת ללדת בבית חולים או יולדות

המיילדות יודיעו לך מתי להיכנס. אם אתה או תינוקך מפתחים בעיות בריאותיות כלשהן, המיילדות יסדרו לך ולתינוקך לעבור לבית החולים. אם אתה עובד מהבית, הדולה ו/או המיילדת שלך יגיעו אליך עם כל ציוד נוסף הדרוש ללידה שלך. לאחר שהלידה שלך מתקדמת, המיילדת שלך תבדוק אותך מעת לעת כדי לראות איך אתה מתקדם ותציע לך תמיכה, כולל הקלה בכאבים אם תזדקק לכך.

הרופא שלך יבדוק את צוואר הרחם שלך

כדי ליידע אותך מתי אתה יכול להתחיל לדחוף. במהלך הימים הראשונים לאחר הלידה, צוות הבריאות שלך יבקש ממך להפעיל מדי פעם לחץ על הבטן התחתונה. המיילדת או הרופא עשויים לעסות את הבטן מתחת לטבור כדי לעזור לכווץ את הרחם ולשחרר את השליה.

בשבועות שלפני הלידה

הגוף שלך יתכונן בעדינות ללידה. הנה כמה דרכים שהגוף שלך יכין אותך ואת תינוקך ללידה. כדי לעזור לך להתכונן לתינוק שלך, הנה 10 דברים שכדאי לעשות לפני הלידה שיעזרו לך ליהנות מרגעי הילוד היקרים והחולפים. הנה למה לצפות בשלושת השלבים של צירים ולידה, ומה אתה יכול לעשות כדי להבטיח נוחות.

תלמדו כיצד לתכנן את הלידה, מה קורה בבית החולים וכיצד לנהל כאב. שיעורי טרום לידה או טרום לידה יכולים לעזור לך להבין למה לצפות במהלך הלידה. תכנון הלידה שלך הוא תרגיל נהדר ואתה יכול לחלוק אותו עם האחות/רופא שלך לאחר האשפוז.

זה עשוי לכלול איך דמיינת את הלידה שלך

את מי היית רוצה לראות במחלקה, איך תרצה לטפל בכאב, האם תרצה להניק את תינוקך לאחר הלידה וכו'. ייתכן שלא תזדקק לזה או רוצה את זה ביום הזה, אבל שווה לבחון את כל האפשרויות ולכלול את מה שאת רוצה או לא רוצה בתוכנית הפוריות שלך. אם כן, תרצה לדון בתוכניות הפוריות שלך ובכל שאלה או דאגה אחרת שיש לך איתם כדי שיוכלו ללמוד יותר עליך ועל כוונות הלידה שלך, כגון האם אתה הולך לקחת תרופות נגד כאבים. מכיוון שהגוף של כל אחד שונה, עליך לדון בשיקולים תזונתיים עם הרופא שלך, שכן ייתכן שתצטרך לנקוט באמצעי זהירות נוספים במהלך ההריון.

עבודה על תוכנית לידה וללמוד כיצד להקל על הכאב יכול גם באמת להקל על הדאגות שלך. השתמש במה שלמדת בשיעורים לפני לידה או שאל את הרופא שלך לייעוץ. המומחים שיעזרו לך בלידה יהיו תלויים בתנאים שבהם נולדת.

לידה נרתיקית היא הדרך הנפוצה ביותר ללדת, אך חלק מהנשים עשויות להזדקק לטיפול רפואי כדי לסייע בתהליך הלידה. ככלל, יש מספר מיילדות, והרופא, אם הוא במשמרת, יבוא בסופו של דבר ללדת.

אם יש לך לידת בית

המיילדות שלך ישהו בביתך מספר שעות לאחר הלידה ולאחר מכן יחזרו לבדוק אותך ושל תינוקך תוך 12-24 שעות. עליך להתקשר למיילדת שלך כאשר הצירים שלך מתחילים, אם כי סביר להניח שלא תתבקש לבוא לבית החולים או למרכז הלידה עד שהצירים שלך יסגרו. סימנים כמו צירים שהופכים סדירים יותר וצמודים זה לזה, שבירת מים ועוויתות מסמנים שהגיע הזמן ללדת.

אם זה ההריון הראשון שלך, תוכלי לעבור קורס טרום לידתי שילמד אותך למה לצפות במהלך הצירים, מצירים ועד טכניקות נשימה ודחיפה. אמנם זה כמובן לא הכרחי, אבל אתה תהיה פחות מודאג ועצבני ככל שאתה יודע יותר.

בררו בבית החולים אילו אפשרויות עומדות בפני בן הזוג לאחר הלידה

כמה זמן היא יכולה להישאר ואם יש עבורה מיטה או כסא נוח. אצל תינוקות שנולדו מלאים ופגים, הסיבה המדויקת ללידה אינה ידועה, אך משערים כי מדובר בשילוב של האותות ההורמונליים וה-DNA של התינוק. לחץ בבית החולים יכול לעצור את הלידה אם אתה מגיע בטרם עת, אומר מקמוילר; עדיף להקדיש את הלידה המוקדמת לטיול או לניקיון הבית.

למידע נוסף בתחום של קלמנטינה עליך לבדוק ב- klemantina.com

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן