כמה עולה תותבות על שתלים

שתלים מסורתיים, שמחירם נע בין 1,600 ל-2,200 דולר לשתל, הם המשתלמים ביותר ומציעים את המיקום הבטוח ביותר עבור תותבות נשלפות שלמות. סט שלם של שתלים ותותבות (עליון ותחתון) יכול לנוע בין $7,000 ל-$90,000. שיניים תותבות לא יקרות נעות בין 300 ל-500 דולר לצלחת, בעוד שסט מלא של תותבות עליונות ותחתונות יכול לנוע בין 600 ל-1,000 דולר. שיניים תותבות במחיר סביר מתחילות ב-$300, בעוד שתותבות בעלות מראה טבעי ועמידות יותר יכולות להגיע ל-$300 עד $5,000.

סט חדש של שיניים תותבות יכול לעלות בין $1,500 ל-$4,000

לא כולל חומרים מלבד חרסינה, הליכי הכנה לפה, שתלים, מקום ההחדרה שלהם והרדמה לפרוצדורות. אם ברצונך להחליף את התותבות העליונות והתחתונות שלך בגשרים נתמכי שתל או קבועים, תוכל לצפות לשלם בין 25,000 $ ל- 95,000 $, בעלות ממוצעת של כ- 34,000 $. בנוסף לעלויות של שתלים ותותבות, עליך לזכור כי העלות הכוללת של החלפת שיניים תכלול גם את העלות של טיפולי שיניים רבים. כאשר שתיים עד ארבע שיניים מוחלפות בשתלים באיכות גבוהה, ההליך יכול לעלות בין 6,000 ל-10,000 דולר.

עם זאת

בממוצע, סט שלם של שיניים תותבות מסורתיות עולה כ-$1,800, אך כל המחירים להלן הם אינדיקטיביים ועשויים להשתנות בהתאם לרופא השיניים. המחירים נעים בין 600 ל-1,500 דולר עבור סט בסיסי של תותבות מלאות, 1,500 עד 3,000 דולר עבור תותבות בינוניות ו-3,500 עד 15,000 דולר עבור סט פרימיום. עם זאת, תותבות זולות אינן מספקות את אותה רמת נוחות, יציבות או אסתטיקה. תותבות חלקיות נשלפות מתחילות ב-300-500 דולר ובממוצע בסביבות 700-1800 דולר, וזהב (בניגוד לאקריליק או מתכות אחרות) יכול לעלות 2000-4000 דולר או יותר.

תותבות הנתמכות בשתל כוללות תותבות נשלפות; הם צריכים רק שני שתלים

שיכולים להיות גם מיני-שתלים ולעזור לך לאכול ולדבר בצורה טבעית יותר על ידי חסימת חלק מאובדן העצם שעלול להתרחש כאשר שיניים חסרות. תותבות נשלפות הנתמכות בשתל נוטות יותר להחליק ממקומן בפה מאשר תותבות קבועות, המחוברות בצורה מאובטחת יותר לשתלים. שיניים תותבות קבועות נוטות להיות יקרות יותר מכיוון שהן עשויות לדרוש יותר שתלים או מוט עיגון נוסף כדי להחזיק את התותבת במקומה.

תותבות קבועות עמידות יותר

לרוב דורשות תהליך ניקוי שונה, וניתן להסירן רק על ידי רופא שיניים. לעתים קרובות יש צורך להסיר את כל השיניים הפגומות שנותרו לפני תותבות. בהתאם לרמת השן או עששת החניכיים, ייתכן שתידרש השתלת עצם כדי לתמוך בשתלים הנדרשים לתותבות בהתאמה הצמד.
למידע מורחב בתחום של כמה עולה תותבות על שתלים כדאי לבקר ב- totavotlior.co.il

שיניים תותבות מסוג Snap-in יכולות לעלות בין $1,000 ל-$10,000 בארה"ב

תלוי בכמה שתלים אתה מקבל ולאן הם הולכים. אם אין לך ביטוח שיניים או שהביטוח שלך לא מכסה את עלות הפרוטזה שלך, יש לך אפשרויות אחרות. תותבות מושתלות זולות מאוד באונטריו בהשוואה לפרובינציות אחרות, ואם זו בעיה, נשמח לדון איתך באפשרויות התשלום שלנו.

מכיוון שאתה משווה את העלות של השתלת שיניים לעלות של שיניים תותבות, אנו רוצים שיהיה לך את כל המידע שאתה צריך בהישג ידך. אי אפשר לנקוב בעלות המדויקת של סט שלם של שתלים או שיניים תותבות מבלי להתייעץ עם רופא השתלים ב-National Dental.

בממוצע

שתי תותבות שתלים עולות בדרך כלל בין $2,500 ל-$4,500 או יותר, על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים. סט שלם של תותבות נתמכות שתלים מותאמים אישית יכול לנוע בין $1,500 ל-$4,000. העלות הממוצעת של טיפול תותבות נשלפות נעה בין $2,500 ל-$5,000.

אותו טיפול עם גשר זירקוניה קבוע במקום תותב עולה בין 9,000 ל-25,000 דולר לקשת

כולל הגשר. העלות הממוצעת של החלפת כל השיניים בגשרי פה מלא הנתמכים בשתל נעה בין 20,000$ ל-50,000$ לקשת או יותר. עלות החלפת חלק מהשיניים החסרות בשתלים עולה על העלות הכוללת של התקנת כל סט התותבות. עם זאת, רבים מהחסרונות של תותבות מסורתיות אינם ברי השוואה לעלות השתל.

כאשר תתחילו לחקור את המחיר של השתלות שיניים

תגלו במהירות ששתל בודד יכול לעלות בין 1,500$ ל-6,000$. מחיר זה עשוי להיות גבוה יותר, בהתאם למספר השתלים הנדרשים ולפרטים הספציפיים. רופא השיניים שלך עשוי לתת לך מחיר ספציפי לפני שתבחר באפשרות זו, אבל אתה יכול לצפות להוציא בממוצע 6,000 $ על ניתוח ותותבות עבור שני שתלים.

חשוב לציין כי מחיר זה אינו כולל הליכי הכנה, השתלה והרגעה. מספר השתלים ישפיע רבות על העלות הכוללת של הטיפול. בדרך כלל, נדרשים בממוצע שישה עד שמונה שתלים לתמיכה בתותבת שלמה.

חלק מרופאי שיניים מציעים שיטה הנקראת "הכל ב-4", המשתמשת בארבעה עמודי שתלים כדי לתמוך בתותבת שלמה. חלק מרופאי השיניים מציעים כיום טכניקה הנקראת "הכל ב-4", שבה משתמשים רק בארבעה עמודי שתלים לתמיכה בתותבת שלמה.

שיניים תותבות עשויות להיראות זולות יותר בהתחלה

אך מחקרים עדכניים הראו ששתלים הם אפשרות משתלמת להחלפת שיניים בודדות. בשל החסרונות שצוינו לעיל, מחקר מהיר יראה כי מטופלים רבים מעדיפים כיום השתלת שיניים כאופציה הטובה ביותר להחלפת שיניים חסרות. למרות שתלי מיני שיניים הם זולים יותר בהתחלה, הם אינם מספקים את אותה רמת תמיכה ולעתים קרובות דורשים החלפה בעתיד. המועמדים המתאימים לטיפול שיניים מסוג זה חייבים בכמות מספקת של עצם בלסת כדי לאפשר את החדרת השתל.

עם שתלים דנטליים הנצמדים

אתה קודם כל ממקם את השתלים הדנטליים בלסת העליונה או התחתונה, או בשתי הלסתות אם נדרש סט שלם של שיניים מלאכותיות. ההבדל היחיד הוא שאתה מנקה את השיניים התותבות שלך באותו אופן שבו אתה מנקה את השיניים הטבעיות שלך, מכיוון שהן אינן ניתנות להסרה. ניתן לרכוש חוט דנטלי ומברשות שתלים כדי לסייע בשמירה על בריאות הפה.

השתלות שיניים בפה מלא דומות לתותבות

אך עשויות להיות מעט יותר יקרות. קוראי CostHelper מדווחים שהם משלמים בין 2,000 ל-18,000 דולר עבור סט שלם של תותבות נשלפות, כולל עקירות ותכשירים אחרים, בעלות ממוצעת של 9,063 דולר. שתלים לשתיים עד שש שיניים התומכים בלוחות תותבות נשלפים יכולים לנוע בין $3,500 ל-$30,000 או יותר, תלוי במספר וסוג השתלים (שתלים קטנים יותר זולים יותר), חומר שיקום (במקרים מסוימים), ניתן להתאים את לוח התותבת עבור שימוש עם השתל) וכל הליכים נחוצים אחרים.

כתר שתל יהיה אופציונלי ויכול לעלות בין $500 ל-$3,000 תלוי בחומרים המשמשים. מחיר בין 1,500 ל-6,000 דולר לשן, אם כי השתלה מלאה הייתה יקרה. בואו נסתכל במהירות על שני ההליכים, עלות, ולאחר מכן נשלב אותם לפתרון תותב הנתמך בשתל כתחליף.

שיניים תותבות בראושן לציון

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך

בחירת מטפחת הראש המתאימה לאירוע שלך עשויה להרגיש מהממת, בהתחשב בשפע הסגנונות, החומרים והצבעים הזמינים. פוסט זה בבלוג מנחה אותך בתהליך בחירת מטפחת שמתאימה באופן

קרם גוף לגבר – טיפוח העור

בעבר, טיפוח עור נחשב עניין נשי בלבד. גברים רבים הזניחו את בריאות עורם, מתוך תפיסה מוטעית שמדובר בפעילות נשית שאינה הולמת אותם. כיום, אנו עדים