איך מתבצע ניתוח הרמת חזה?

מהי הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי המרים את השדיים והופך אותם למוצקים יותר.

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי המרים את השדיים והופך אותם למוצקים יותר. ניתן לעשות זאת מסיבות שונות, אך הנפוצה שבהן היא לגרום לשדיים להיראות גבוהים וצעיר יותר. הליך זה יכול גם לשפר שדיים נפולים, צניחים או אסימטריים, הנגרמים מהריון, ירידה במשקל או הזדקנות.

המנתח יעשה חתך סביב הפטמה כדי להסיר עודפי עור ולהדק את הרקמה שלהם. לאחר מכן הפטמה תמוקם מחדש על גבי תלולית השד החדשה. לאחר מכן סוגרים את החתכים עם תפרים או סרט ניתוח ומורחים תחבושות כדי להגן עליהם מפני זיהום.

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי שיעזור לך לקבל חזה צעיר ומורם יותר.

ניתוח הרמת חזה הוא הליך כירורגי שמטרתו לשפר את הצורה והמראה של השדיים על ידי הפיכתם לגבוהים יותר, מוצקים יותר וסימטריים יותר. זה יכול להתבצע על נשים בכל גיל.

ניתן לבצע את הניתוח בדרכים שונות בהתאם למידת השינוי הפיזי הנדרש ולתוצאה הרצויה של המטופל. הטכניקה הנפוצה ביותר היא חתך סביב העטרה עם הסרת עודפי עור ומיקום מחדש של עטרה למיקום גבוה יותר על תלולית השד.

עלות הליך זה תלויה בדרך כלל במידת הפולשניות שלו (הגדלת חזה לעומת הקטנת חזה)

ההליך אורך כ-1-2 שעות, אך ייקח כ-2-3 שבועות עד שהמטופלים יתאוששו מניתוח זה.

מהי הרמת חזה?

הרמת חזה היא הליך קוסמטי שמעצב ומעלה את השדיים. זה נקרא גם mastopexy.

ניתן לבצע את הניתוח באחד השדיים או בשניהם כדי להסיר עודפי עור ולהידוק הרקמה שמסביב. ניתן גם להתאים את מיקום הפטמה ואת גודל העטרה.

ניתוח הרמת חזה מבוצע בדרך כלל בנשים שירדו משקל רב, כאלו שעברו גיל המעבר או בעלות חזה גדול בגלל הריון או סיבות אחרות.

ניתוח הרמת חזה, הנקרא גם מסטופקסי, הוא הליך להעלאה ועיצוב מחדש של חזה נפול. ניתן לבצע אותה על נשים בכל גיל שאיבדו נפח בשדיהן עקב הריון והנקה, תנודות במשקל או הזדקנות.

מרימים את רקמת השד, הפטמה והערולה ומסירים את עודפי העור. הפטמה ממוקמת מחדש גבוה יותר על תלולית השד כך שהיא יושבת במצב טבעי יותר.

ניתוח הרמת חזה נעשה בדרך כלל בהרדמה כללית כהליך חוץ עם מטופלים שהולכים הביתה באותו היום.

הסיכונים של הליך זה כוללים חוסר תחושה באזור הניתוח למשך חודשים או שנים, זיהום, חוסר סימטריה בגודל או צורת השדיים לאחר הניתוח וריפוי פצעים לקוי אשר עשוי לדרוש פעולות ניתוחיות במעקב.

ניתוחי הרמת חזה יכולים לעלות בין $3,000 ל$6,000 תלוי איפה אתה גר ואיזה סוג של הרדמה אתה צריך.

רוב חברות הביטוח אינן מכסות
למידע מורחב על איך מתבצע ניתוח הרמת חזה? מומלץ לגלוש לאתר beautynow.co.il

כמה עולה הרמת חזה וכמה זמן לוקח להתאושש?

ניתוח הרמת חזה עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר עבור נשים שאינן מרוצות מגודל וצורת החזה שלהן. הליך זה יכול להתבצע גם כדי להסיר עודפי עור שהתפתחו בעקבות הריון או ירידה במשקל.

עלות הרמת חזה תהיה תלויה בסוג ההליך, במורכבות הניתוח והאם את מכוסה בביטוח או לא. העלות הממוצעת היא בסביבות $5,000-$7,000.

זמן ההחלמה תלוי בסבילות האישית לכאב ובמהירות ההחלמה של הגוף. זה בדרך כלל לוקח לפחות שבוע כדי להרגיש חזרה לשגרה, אבל זה יכול לקחת עד שלושה חודשים לפני שאתה יכול לחזור לאורח החיים הרגיל שלך.

ניתוח הרמת חזה הוא הליך קוסמטי שנעשה על מנת לשפר את הצורה והמראה של השדיים. הניתוח יכול להיעשות באמצעות חתך סביב העטרה או דרך חתך בבית השחי.

העלות עבור ניתוח הרמת חזה משתנה על פי גורמים כגון ניסיון המנתח ומיקומו, סוג ההרדמה, מורכבות ההליך וכן עלויות בית החולים.

זמן ההחלמה לניתוח הרמת חזה נמשך בדרך כלל בין שלושה שבועות לשישה שבועות, תלוי בכמות העור שהוסר במהלך הניתוח.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש