כך תפיחו חיים בזוגיות שלכם

כך תפיחו חיים בזוגיות שלכם

בתחילת קשר חדש יש הרבה פרפרים באוויר, זיקוקים ועשן. זאת מה שמכונה התאהבות. המעבר מהתאהבות לאהבה מגיע, אם מגיע, רק אחרי שהכל נרגע. לפעמים הלהבה קטנה וזה מתבטא בדרכים שונות – יכולה להיות הפחתה בחיזורים בהשוואה למחוות הרומנטיות שנעשו בתחילת מערכת היחסים.

שמירה על הקשר לאורך זמן

מדובר במעבר די חד ואנשים רבים מתקשים לנווט בקלות במים הסוערים הללו. אם בתחילת הקשר הכל עוד צבוע בוורוד ויש מן תחושה של ראשוניות וחגיגיות, ובוודאי התלהבות מבן או בת הזוג החדשים – הרי שככל שהקשר מתארך, נכנסים לשיחה נושאים פחות סקסיים, פילוסופיים או מרתקים – ובכלל זה שיחות משמימות על היום בעבודה, השכנים, מצב הכבישים, תשלומי שכירות, מים וחשמל. העניין הוא שזה לא חייב להיות כך. אין איזו שבלונה שכולם מוכרחים להתאים את עצמם אליה.

איך השינוי הזה ייראה – זה תלוי רק בכם. אין ספק כי כדי שזוגיות תצליח, נדרשת השקעה רבה. אינכם מוכרחים לחכות שמשמהו ישתבש. ישנם זוגות אשר משתדלים להיערך מראש ולבנות את הזוגיות שלהם בצורה חכמה, מבוקרה – וכן, לפעמים אף לא חוששים להיעזר ולהתייעץ עם איש או אשת מקצוע אשר מספקים כלים והכוונה אשר קשה לעיתים לזוג עצמו לייצר בכוחות עצמו.

החדשות הטובות הן שבאמצעות ייעוץ זוגי ניתן למנוע מריבות רבות

וליצור את התשתית הנחוצה למערכת יחסים טובה. תקשורת חיובית וטובה בין בני זוג אינה דבר הנוצר בכוחות עצמו. זהו מרכיב חיוני אשר מצריך למידה של דרכי תקשורת – מקרבת ואפקטיבית בין בני זוג. זהו שלב חיוני עבור הצלחת מערכת היחסים בהווה ובעתיד. אם מסלול חייכם עדיין לא הוביל אתכם לרכישת ידע ויכולות משמעותיים בתחום התקשורת הזוגית, ייתכן מאוד שהגיע הזמן לעשות צעד אמיץ בכיוון הזה – וליהנות מהפירות במשך שארית חייכם. ככלל , גישה פרואקטיבית צפויה להביא פירות הרבה יותר טעימים לקשר שלכם, בין אם זה אומר להחליט לנסוע ביחד לחופשה רומנטית ובין אם זה אומר לקחת החלטה משותפת לנסות להיפגש עם מטפל זוגי לטובת חיזוק ושיפור הקשר שלכם.

כל הסיבות הפרטיות למה שאינה לחכות את המונוטוניות ובתוכה חיי היומיום בתוך מערכות יחסים.

אילו אתה מרגיש כי סטטוס משפחתי מתקרב הימים, בזמן ש אפור המציאות גוברת, שמא זה מועדף ימים להעיז לחשוב ברצינות דרך טיפול זוגי יכול להחזיר את הצבע ללחיים. מאוחר יותר אתה מתחיל האדים טיפול, יחסית זמן לוקח תהליך זה מתבקש על מנת יחסים לשגשג ולנהל את זהו יהיה לא פשוט יותר. אין סיבה להמשיך הלאה לחיות במערכת יחסים בזמן ש אתה מסוגל לתקן את זה ולהחזיר לך נחת וטוב חייך שתמיד רצה. בשנים האחרונות, ריפוי מיני נהייה להיות עוד ועוד נפוץ. אילו בימים עברו, אנשים פחדו לדבר ולספר לחברים שקנית ובני משפחה ובית על מהם הם מתכוונים על ריפוי פסיכולוגי, עקב הפחד להפוך להיות קשור עבור כל "קיצור דרך" זה כעת הרבה פתורה נוטים להסתיר בעיות וסוגיות שמעסיקות שאותם. אנשים בהדרגה מתחילים לדעת שאין הצדקה כי שנים לחלוף ללא נחמד היחסים לטובת זוג. כיום, כמות הולך וגדל של בני-אדם אשר קולטים כי ריפוי זוגי הינו אחד היעילים ביותר ולתקן סטיות פיצוח של תחלואות הקשורות למערכות יחסים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך לבחור בושם לגבר

בחירת הבושם האידיאלי לגבר היא משימה שדורשת שיקול דעת זהיר. פוסט זה בבלוג מציג בפני הקורא את עולם הניחוחות לגברים, מסביר את הגורמים המרכזיים שיש